شناسهٔ خبر: 52244497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جشن دست بوسی مادران در قرچک برگزار شد

جشن "دست بوسی مادر" ویژه مادران ودختران همزمان با گرامیداشت هفته زن با سخنرانی حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا به همت پایگاه شهید تاجیک حوزه حضرت معصومه(س) قرچک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، جشن "دست بوسی مادر" ویژه مادران ودختران همزمان با گرامیداشت هفته زن با حضور حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا به همت پایگاه شهید تاجیک حوزه حضرت معصومه(س) قرچک برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در این مراسم اظهار داشت: اسوه و اسطوره با هم تفاوت دارند،اسطوره خیالی و دست نیافتنی است ولی اسوه واقعی و دست یافتنی است و حضرت زهرا سلام الله علیها اسوه ای تمام عیار برای همه بود.

حضرت زهرا (س) به تاسی از آیه" لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون." لباس عروسی اش را به فقیر بخشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا خاطر نشان کرد: در عصر جاهلیت پیامبر با تکریم حضرت زهرا (س) به مقام زن ارزش داد و امروز می بینیم که دشمن به دین این پیامبر که با آمدنش، اینگونه به جایگاه زن ارزش داد، میگویند دین ستیز!

امروز غرب به عصر جاهلیت برگشته و زن را بی  ارزش کرده است.

وی همچنین بیان داشت: خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و در قرآن نیامده که حکومت و مسئولین برای تربیت چه کار کند، بلکه بیان کرده است که وظیفه خانواده چیست  و این نشانگر نقش بی بدیل خانواده در تربیت انسان است.

در این مراسم دختران ضمن تقدیم گل به مادران خود ، در راستای تکریم مقام مادر و ترویج دست بوسی مادر، بر دستان مادران خود بوسه زدند.

همچنین در این مراسم از بانوی نمونه کار آفرین خانم زنگنه، بانوی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی خانم آریایی و همسر شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی تقدیر بعمل آمد و از نوجوان بسیجی طراح  و نقاش  خانم مهدیه عبدی تجلیل شد.

اهدای گل و بسته های فرهنگی به شرکت کنندگان و مادران حاضر در برنامه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

/انتهای پیام

نظر شما