شناسهٔ خبر: 52244491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار:

بیماران نیازمند به اعمال جراحی شکاف لب و کام درهرمزگان به سرعت شناسایی شوند

بندرعباس-ایرنا-استاندارهرمزگان گفت: بیماران نیازمند به عمل جراحی شکاف لب و کام در مناطق مختلف استان توسط دانشگاه علوم پزشکی به سرعت شناسایی شوند.

صاحب‌خبر -

مهدی دوستی شامگاه جمعه در دیدار و گفت وگو با نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه ملی سلامت مرهم از اقدام ارزنده موسسه ملی مرهم در ارائه خدمات به‌مناطق محروم قدردانی کرد و قول مساعد داد همکاری لازم با این موسسه در خصوص تامین نیازهای اولیه برای خدمات رسانی به مردم انجام شود.

نائب رییس هیات مدیره موسسه ملی مرهم نیز در در خصوص این موسسه، گفت: بیش از ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در حوزه های جراحی پلاستیک و ترمیمی، طب فیزیکی و توانبخشی، چشم پزشکی، بیهوشی و غیره با این موسسه همکاری دارند.

رحمت الله حافظی افزود: موسسه مرهم با احتساب نیروهای داوطلب پرستاری و پیراپزشکی، افزون بر ۷۰۰ عضو رسمی دارد.
حافظی بیان داشت: تاکنون پزشکان این موسسه به ۲۷ استان های کشور سفر کرده اند و بیش از ۳۵ هزار ویزیت و افزون بر چهارهزار و ۵۰۰ عمل جراحی رایگان را در مناطق مختلف انجام داده اند.
مدیرعامل موسسه ملی سلامت مرهم با اشاره به برنامه های این مؤسسه در استان هرمزگان، اعلام کرد: انجام عمل جراحی شامل شکاف لب و کام و تمام ناهنجاری های سر و صورت به صورت ۱۰۰درصد رایگان توسط پزشکان متخصص این موسسه انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: ثبت نام اولیه بیماران به صورت الکترونیکی از نیمه بهمن ماه سالجاری در سایت marhamportal.ir  انجام می پذیرد.
پزشکان متخصص و فوق تخصص این موسسه با هماهنگی استانداری هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی، تامین اجتماعی، منطقه آزاد قشم و تشکل های مردمی، پس از پایش نیازها در مناطق مختلف استان حضور پیدا خواهند کرد.
کیانی مدیرعامل موسسه سلامت مرهم، فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، داوود میرنژاد مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، کامران زاده مسئول قرارگاه محرومیت زدایی بدر جزایر استان و معین وزیری نماینده قرارگاه خدمات رسانی استان نیز در این نشست حضور داشتند.
 

نظر شما