شناسهٔ خبر: 52244445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارسی‌ها کشتار مردم بی‌دفاع یمن را محکوم کردند

مردم فارس هم‌زمان با هموطنان خود در سراسر کشور، بعد از اقامه نماز جمعه، با هدف حمایت از ملت یمن و محکومیت کشتار مردم این کشور به راهپیمایی پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مردم فارس و شیراز همزمان با دیگر نقاط کشور، با شرکت در راهپیمایی، ضمن ابراز انزجار از استکبار جهانی، کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کرده و از ملت مسلمان آن کشور حمایت کردند.

شرکت کنندگان ضمن محکومیت کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی-اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک‌کش، نفرت و خشم انقلابی خود را علیه ائتلاف متجاوزان سعودی اماراتی فریاد زدند.

این تظاهرات در شیراز بعد از اقامه نماز جمعه از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد و تا بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و چهارراه پیروزی ادامه داشت که در این چهار راه تجمع راهپیمایان برگزار شد.

تظاهرات نمازگزاران لارستانی در حمایت از مردم یمن 

در شرایطی که طی روزهای اخیر حملات متجاوزانه و خصمانه علیه مردم مظلوم یمن شدت گرفته است، مردم لارستان برای حمایت از مردم مظلوم یمن و محکوم کردن این حملات به پا خاسته اند.  

نمازگزاران لارستانی، امروز پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم همراه با  فرماندار ویژه لارستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان به منظور حمایت از مردم یمن به راهپیمایی پرداختند. 

در این راهپیمایی که  از مسجد جامع لار تا میدان مدرس ادامه داشت نمازگزاران شعارهایی از جمله  «مرگ بر آمریکا» ، «وهابی و صهیونیست فتنه گر بزرگ اند» ، «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر صهیونیست» ، «سکوت در برابر جنایت، خیانت است خیانت»، «درود بر مردم یمن» و « یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» سر داده و خشم و انزجار خود را علیه جبهه عبری- عربی، رژیم خائن آل سعود، آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش نشان دادند. 

انتهای پیام/س

نظر شما