شناسهٔ خبر: 52244410 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

گران‌ترین سیگارهای برگ جهان / باورنکردنی +عکس

به گزارش عصر ایران، از نظر برچسب قیمت، گورکا رویال کورتیزن در سطحی متفاوت از دیگر سیگارهای برگ موجود در این فهرست قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

سیگار از دخانیات پرمصرف در بین افراد است. باید بدانید که سیگار برای سلامت بسیار ضرر دارد. انواع سیگار توسط شرکت های مختلف تولید می شود. قیمت سیگار بسته به برند آن متفاوت است. در این مطلب گران ترین سیگارهای برگ را بررسی کرده ایم.

گزینه های زیادی وجود دارند که خود را در دنیای محصولات لوکس جای می دهند. از آن جمله می توان به خودروهای سوپراسپرت، قایق های تفریحی، ساعت ها و پنت هاوس ها اشاره کرد. در این میان برخی سیگارهای برگ نیز بین محصولات لوکس قرار می گیرند و برای دود کردن آنها باید مبالغ هنگفتی پرداخت شود!

شاید از خود بپرسید چه چیزی سیگارهای برگ ممتاز را خاص می کند؟ این نوع سیگارها با دست پیچیده می شوند و از بهترین مواد، به ویژه مرغوب ترین انواع برگ های تنباکو در تولید آنها استفاده می شود. در حقیقت، کیفیت تنباکو مهم‌ترین بخش از تولید بهترین سیگارهای برگ است.

سیگارهای کوبایی در این زمینه از شهرت جهانی برخوردار هستند و بهترین نوع تنباکوی آنها از منطقه پینار دل ریو بدست می آید.

در ادامه فهرستی از گران‌ترین سیگارهای برگ جهان ارائه شده است.

آرتورو فوئنته اوپوس اکس – 79 دلار برای هر سیگار

آرتورو فوئنته اوپوس اکس

آرتورو فوئنته اوپوس اکس محصول کشور جمهوری دومینیکن است و از عطر و طعمی غنی و پیچیده سود می برد. این سیگار برگ در سال 1995 در هفت اندازه مختلف روانه بازار شد. عطر و طعم این سیگار دارای نت هایی از قهوه اسپرسو است.

فوئنته دن آرتورو انیورساریو – 163 دلار برای هر سیگار

فوئنته دن آرتورو انیورساریو

شرکت فوئنته فعالیت خود را از سال 1912 در زمینه تولید سیگار برگ آغاز کرد. فوئنته دن آرتورو انیورساریو به واسطه عطر و طعم شکلات شیری، سرو و ادویه ای خود شناخته شده است.

در تهیه این سیگارها از برگ های لفاف برداشت شده از شاتو دو لا فوئنته در جمهوری دومینیکن استفاده می شود.

آرتورو فوئنته اوپوس اکس ال‌تی‌دی – 30 هزار دلار برای یک جعبه

آرتورو فوئنته اوپوس اکس ال‌تی‌دی

آرتورو فوئنته اوپوس اکس ال‌تی‌دی از جمله محصولات پرتقاضا در جهان است و به واسطه تولید محدود، گزینه ای کمیاب محسوب می شود. این سیگار از تنباکوی دومینیکنی تهیه می شود و عطر و طعم خاصی دارد.

شرکت آرتورو فوئنته این محصول را در سال 2003 معرفی کرد و تعداد 100 جعبه از آن تولید شد. در آن سال این محصول به قیمت 10 هزار دلار برای هر جعبه بفروش رسید، اما امروزه قیمت آنها تا 30 هزار دلار افزایش یافته است.

کوهیبا بیهایک – 470 دلار برای هر سیگار

کوهیبا بیهایک

کوهیبا بیهایک یکی از سیگارهای برگ شناخته شده کوبایی است. کوهیبا یکی از بهترین برندهای سیگار کوبایی در جهان است. کوهیبا بیهایک عطر و طعمی از جنس قهوه و رایحه ای ملایم و متعادل دارد.

گورکا هیز مجستی ریزرو – 750 دلار برای هر سیگار

گورکا هیز مجستی ریزرو

گورکا به عنوان رولزرویس دنیای سیگارهای برگ شناخته می شود. سیگار برگ گورکا هیز مجستی ریزرو تولیدی محدود در سال دارد و برای خرید باید از چند سال قبل آن را پیش خرید کنید.

این سیگار برگ با اندازه 7.5 اینچ (19 سانتیمتر) از انواع بزرگ محسوب می شود و در لفاف مادورو پیچیده می شود. گورکا هیز مجستی ریزرو با ته مزه و عطر شکلاتی، محصولی نادر و خاص است و در مجموع 75 جعبه از آن در سال تولید می شود.

گورکا اژدهای سیاه – 1150 دلار برای هر سیگار

گورکا اژدهای سیاه

سیگار برگ گورکا اژدهای سیاه برای نخستین بار در سال 2006 روانه بازار شد. تولید محدود موجب شده تا با محصولی کمیاب مواجه باشیم. این سیگارها در محفظه هایی از جنس استخوان شتر و جعبه های چرم بفروش می رسند.

عطر و طعم هر سیگار پیچیده است و ترکیبی از نت های چرمی، ادویه ای و کره ای را ارائه می کند. اژدهای سیاه یکی از کمیاب‌ترین سیگارهای برگ گورکا محسوب شده و از مرغوب‌ترین انواع تنباکو در تولید آن استفاده می شود.

سیگار برگ پادشاه دانمارک – 4500 دلار برای هر سیگار

سیگار برگ پادشاه دانمارک

ویژگی خاص این سیگار گران قیمت آن است که خریدار می تواند آن را به سلیقه خود با طلا سفارشی سازی کرده و نام وی روی آن حک شود. همچنین، امکان سفارش سیگار برگ پادشاه دانمارک با سنگ های قیمتی و فلزات گران بها دیگر وجود دارد.

صندوق این سیگار امکان مرطوب نگه داشتن آن را فراهم می کند و امکان شخصی سازی آن با یک تاج نقره ای دارای آبکاری طلای 24 عیار وجود دارد.

ریجیس دابل کورونا – 54 هزار دلار

ریجیس دابل کورونا

شرکت ریجیس این نسخه ویژه سیگار دابل کورونا را در سال 2013 تولید و به قیمت 54 هزار دلار به کالوم جونز، تاجر، فروخت. چرا این سیگار تا این اندازه گران بود؟ در کنار عطر و طعم خاص، شرکت ریجیس یک تور خصوصی از کارخانه خود در نیکاراگوئه را برای کالوم جونز تدارک دید.

افزون بر این، کالوم جونز تعداد یک هزار سیگار که نام وی روی سیگارها و جعبه ها حک شده بود را دریافت کرد.

سیگارهای مایاها – 507 هزار دلار برای یک جعبه

سیگارهای مایاها

مایاهای باستان تنباکو می کشیدند و این مساله طی کشف 800 سیگار برگ در گواتمالا در سال 2012 ثابت شده است. قدمت این سیگارها به 600 سال پیش باز می گشت اما همچنان برای استفاده مناسب بودند.

سیگارهای مایاها را تیمی از باستان‌شناسان دانشگاه تمپا کشف کردند و این که سیگارها همچنان در شرایط مطلوب برای استفاده باقی مانده بودند موجب شگفتی باستان‌شناسان شد. این سیگارها در ظروف سفالی مهر و موم شده دفن شده بودند. طی یک حراجی کل مجموعه سیگارهای مایاها به قیمت 507 هزار فروخته شد.

گورکا رویال کورتیزن – 1.36 میلیون دلار برای هر سیگار

گورکا رویال کورتیزن

از نظر برچسب قیمت، گورکا رویال کورتیزن در سطحی متفاوت از دیگر سیگارهای برگ موجود در این فهرست قرار می گیرد و گران‌ترین سیگار برگ جهان است.

برای تهیه این سیگارهای برگ از تنباکو هیمالیایی استفاده می شود و در ورقه های طلا پیچیده می شود. نواری مزین به الماس این مجموعه را تکمیل می کند.

برای حصول اطمینان از کیفیت تولید، تنها افراد منتخب و باتجربه وظیفه پیچیدن سیگار برگ گورکا رویال کورتیزن را بر عهده دارند.

نظر شما