شناسهٔ خبر: 52244295 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در جهاد تبیین، دشمن هدف است/سکوت مجامع دروغین بین المللی مقابله کشتار یمن

شاهرود_امام جمعه شاهرود با بیان اینکه همه اقشار باید در مسیر جهاد تبیینی گام بردارند، گفت: گاهی به جای رویارویی با دشمن با خودمان مقابله می‌کنیم درحالی که در جهاد تبیینی باید دشمن را هدف بگیریم.

صاحب‌خبر -

در جهاد تبیین، دشمن هدف است/سکوت مجامع دروغین بین المللی مقابله کشتار یمنبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای انجام جهاد در تبیین نعمت‌های انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های خداوند است و همه وظیفه دارند آن را نگهداری کنند.
او بر لزوم انجام خدمت صادقانه از سوی نهاد‌های دولتی به ویژه در این دهه ابراز کرد: تصمیم نهایی درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن پس از مشخص شدن به مردم اعلام می‌شود.
امام جمعه شاهرود به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان نیز اشاره کرد و گفت: هیأت در اسلام و انقلاب اسلامی پیشینه طولانی دارد و در پیروزی انقلاب نیز نقش اساسی داشته است.
امینی تأکید کرد: اگر مسجد و منبر برای افراد بت باشد نمی‌تواند موثر واقع شود بلکه همه هیأت‌ها باید مانند منظومه‌های به هم پیوسته یک هدف کلان را دنبال کنند.
او با بیان اینکه همه اقشار در هرکجا که باشند باید در مسیر جهاد تبیینی گام بردارند، افزود: گاهی به جای رویارویی با دشمن با خودمان مقابله می‌کنیم درحالی که در جهاد تبیینی باید دشمن را هدف بگیریم.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: دشمن با همه امکانات و تجهیزات خود به جنگ با انقلاب آمده است و ما نیز باید در این مسیر با به کارگیری همه توان خود با دشمن مبارزه کنیم.
امینی اضافه کرد: در این راه نباید فقط به تولیدات خود اکتفا کنیم بلکه می‌توانیم با استفاده از منابع و کتاب‌های دشمنان که به بررسی پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی پرداخته اند نیز برای مردم به روشنگری بپردازیم.
او در بخش دیگر صحبت‌های خود به ضرورت حمایت از مردم مظلوم یمن اشاره و تصریح کرد: این مردم سال‌ها زیر فشار دشمنان بودند و اکنون نیز در بمباران کور آنان قتل عام می‌شوند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مجامع دروغین حقوق بشر در برابر کشتار مردم یمن سکوت کرده اند، افزود: مردم ایران هرکجا که مظلومی باشد از او حمایت می‌کنند و در این راستا مردم شاهرود نیز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کوتاهی در حمایت از مردم بی دفاع یمن برگزار می‌کنند.
امینی درباره افزایش شمار بستری پس از شیوع سویه امیکرون نیز گفت: مردم باید تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند تا خستگی از تن کارکنان بخش درمان خارج شود.
او ادامه داد: آن‌هایی که نمی‌خواهند واکسن بزنند یک تصمیم شخصی گرفته اند، اما حق ندارند دیگران را از تزریق واکسن بازدارند چرا که این موضوع حق الناس است.
امام جمعه شاهرود پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر عراق و راهیابی به جام جهانی را نیز تبریک گفت و افزود: ملت ایران همواره با اخلاق و معنویت در صحنه‌های بین المللی پیشرفت می‌کنند.

نظر شما