شناسهٔ خبر: 52244137 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ران پرلمن برای ایفای نقش در فیلم Hellboy 3 آماده است

البته اگر اصلا قسمت سومی در کار باشد / GameSpot

صاحب‌خبر -

ران پرلمن تجربه به‌یادماندنی حضور در فرانچایز پسر جهنمی (Hellboy) به کارگردانی گیرمو دل‌ تورو دارد، که برای ریبوت جدید این فیلم در سال ۲۰۱۹ به نقش خود بازنگشت. بیش از ۱۰ سال از آخرین باری که پرلمن نقش پسر جهنمی را بازی کرده می‌گذرد و هیچ برنامه‌ای برای بازگشت ندارد، اما اکنون اگر طرفداران واقعا آن را بخواهند، احساس می‌کند که باید این کار را انجام دهد.

ران پرلمن در گفت و گو با Independent درباره بازگشت به جهان Hellboy و اینکه آیا تاکنون درباره آن فکر کرده یا خیر، صحبت کرده است. وی اینگونه پاسخ داده که سنش بالا رفته، اما اگر بتواند دوباره گروه را دور هم جمع کند، ممکن است به این نقش برگردد. پرلمن در همین رابطه گفت:

من مشتاق بازگشت به پسر جهنمی 3 هستم؟ نه، من ۷۱ سال سن دارم. ما این موفقیت را مدیون طرفداران هستیم و باید فیلم سوم را برای آن‌ها بسازیم، زیرا یک نتیجه حماسی خواهد داشت. بنابراین، گیرمو اگر داری این نوشته را می‌خوانی، بدان کار من هنوز تمام نشده.

فرانچایز Hellboy در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی نیل مارشال و حضور دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، جان دوباره‌ای گرفت، اما نتوانست نظر مخاطبان را جلب کند و تنها ۴۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. پرلمن گفته است که او به این فیلم بازنگشته زیرا دل تورو در آن نقش نداشته، اما برای تیم آرزوی موفقیت کرده است. وی درباره این ریبوت نظرش را اینگونه بیان کرد:

راه‌اندازی مجدد چیزی بود که من فرصت شرکت در آن را داشتم، اما تنها نسخه پسر جهنمی که به آن علاقه دارم، نسخه‌ای‌است که با گیرمو انجام می‌دهم. بنابراین آن فیلم را ندیدم و چیزی هم از آن نشنیدم و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کردم.

پسر جهنمی 3 پسر جهنمی 3

تا زمانی که پرلمن و دل تورو بار دیگر برای فیلم پسر جهنمی 3 به توافق برسند، دل تورو روی انیمیشن استاپ موشن پینوکیو برای نتفلیکس کار می‌کند و پرلمن نیز صداپیشگی شخصیت Mangiafuoco را در این انیمیشن برعهده خواهد داشت.

بررسی گیمینگ گلکسی زد فولد ۳

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

GameSpot

برچسب‌ها:

نظر شما