شناسهٔ خبر: 52243972 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اولین اتفاق در جشنواره فجر/ کیمیایی انصراف داد!

پولاد کیمیایی با انتشار یادداشت کوتاهی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ متن منتشر شده از سوی پولاد کیمیایی به صورت تلویحی حاوی این مساله است که انصراف او به خاطر حضور شهاب حسینی در هیات داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر است.

پولاد کیمیایی نوشت:

«وقتی حقیقت آزاد نیست، آزادی حقیقت ندارد. قضاوت های بزرگ کار آدم های کوچک نیست. من پولاد کیمیایی فرزند گیتی پاشایی و مسعود کیمیایی، بازیگر سینما و کارگردان با افتخار انصراف خود را از شرکت در جشنواره فیلم فجر اعلام می کنم.»

سال ۱۳۹۸ مسعود کیمیایی به خاطر حوادث پیش آمده در آبان آن سال و پیامدهایش اعلام کرد که برای همراهی با مردم، در جشنواره فیلم فجر شرکت نمی کند. این تصمیم مسعود کیمیایی باعث به وجود آمدن موجی میان سینماگران شد و تعدادی دیگر از هنرمندان نیز از حضور در جشنواره فجر ۹۸ انصراف دادند.

شهاب حسینی به این اتفاق واکنش نشان داد و در نشستی در جشنواره، به تندی از مسعود کیمیایی انتقاد کرد. انتقاد شهاب حسینی از مسعود کیمیایی باعث شد تعداد زیادی از هنرمندان و مردم به شدت از شهاب حسینی انتقاد کردند و سخنان او را ناشایست دانستند.

در پی این اتفاقات، پس از اینکه شب گدشته اعلام شد شهاب حسینی یکی از داوران سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر است پولاد کیمیایی که با فیلم خایٔن کشی در جشنواره حضور دارد، با انتشار یادداشت زیر از حضور در این دوره از جشنواره انصراف داد.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

نظر شما