شناسهٔ خبر: 52241751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دامغان:

حملات به یمن محکوم است/ ایران در کنار مظلومان

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه حملات آل سعود و متحدانش به مردم مظلوم یمن محکوم است، گفت: مردم یمن طی سال‌های اخیر مورد هجمه ناجوانمردانه استکبارگران و خون خواران قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به حملات ناجوانمردانه آل سعود و متحدانش به مردم مظلوم یمن، تاکید کرد: این حملات محکوم بوده و مردم ایران اسلامی از مظلومیت مردم یمن دفاع می‌کند.

وی با اشاره به سیلی محکم یمن به امارات و هدف قرار دادن نقاط حساس این کشور، تاکید کرد: این حملات تأثیر بسزایی در کاهش سرمایه گذاری و ناامنی در کشور امارات دارد. کشوری که با همدستی عربستان سعودی نسبت به قتل عام مردم مظلوم یمن اقدام می‌کند.

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه غیرت ملی و دینی مردم ایران اسلامی در این چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی و در تداوم انقلاب و ارزش‌های آن تأثیر بسزایی داشته است، بیان کرد: باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

رستمیان با اشاره به یوم الله دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید تاریخ انقلاب را برای نسل جدید بیان کنیم تا بدانند که ایران اسلامی چه دستاوردهایی را داشته است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای بیان مسائل به نسل جوان امروز انقلاب است، گفت: نعمت نور و روشنایی را زمانی درک می‌کنیم که در تاریکی باشیم و لذا شاید درک اهمیت انقلاب برای نسل جوان امروز که آن روزگار را به چشم ندیده دشوار باشد در نتیجه امروز بر ما است که با جهاد تبیینی به نبرد با هجمه دشمنان بپردازیم که قصد دارند فکر جوانان ما را تغییر دهند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه جوانان ما هم باید به دنبال مطالعه باشند، ابراز داشت: حرکت عظیم کشورهای آزادی خواه علیه ظلم که امروز هم شاهد آن هستیم از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

نظر شما