شناسهٔ خبر: 52239067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سامانه بارشی از دوشنبه هفته آتی وارد اصفهان می‌شود

اصفهان- ایرنا- کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه هفته پیش رو به استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله علی عسگریان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه از اواخر روز دوشنبه به استان وارد می شود و بیشتر مناطق استان بخصوص مناطق غربی و جنوبی را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها فعالیت این سامانه توام با افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید حدود ۲۴ ساعت خواهد بود و بارندگی در نواحی سردسیر و کوهستانی بصورت برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان درباره وضعیت فعلی هوا در استان اظهارداشت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در سه روز آینده بر روی استان است بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد  پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان تصریح کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان پنج تا هفت درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بویین میاندشت با منفی ۱۶ و خور و بیابانک با ۱۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان هستند.

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی گفت: دمای اصفهان نیز در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ۱۲ درجه  و منفی پنج درجه سانتی گراد خواهد رسید.

نظر شما