شناسهٔ خبر: 52238991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از کارخانه تولید آجر ماشینی مجد آذربایجان

سینا پسران افشاریان

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کارخانه تولید آجر ماشینی مجد آذربایجان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان مرکز استان  با حضور در واحد تولیدی آجر ماشینی مجد آذربایجان از قسمت‌های مختلف آن بازدید و از مشکلات پیش روی آن اطلاع حاصل کردند.

عتباتی در این بازدید با اشاره به اینکه اکنون کشور ما بیش از هر زمانی نیاز دارد که چرخ های تولید آن بچرخد گفت، دستگاه قضایی استان همواره حامی تولید کنندگان است و از تمام توان قانونی خود در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها از تولید داخل استفاده خواهد نمود.

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد، این واحد که به دلیل مشکلاتی که با بانک‌های عامل و اداره امور مالیاتی دارد تنها از ۳۰ درصد ظرفیت تولید خود استفاده می کند و در صورت حمایت و رفع مشکلات آن می تواند به ظرفیت ۱۰۰  درصدی تولید برسد و این یعنی اشتغال زایی برای تعداد کثیری از جوانان.

عتباتی پس از بازدید و استماع اظهارات مالک کارخانه آجر ماشینی مجد آذربایجان دستور داد  مشکل این واحد تولیدی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مطرح تا در مورد رفع مشکلات آن تصمیم گیری لازم انجام شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

نظر شما