شناسهٔ خبر: 52238877 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

روایت ترامپ از کمبود سه کالای مهم در آمریکا

ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا ادعا کرده که مشکلات کشورش در زنجیره عرضه کالاها منجر به کمبود کاغذ، جوهر و چسب شده و در راه چاپ و انتشار دوباره کتاب تازه اش مانع ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش هفته نامه نیوزویک؛ با اینکه ترامپ به نام کتابش که ادعا می کند بسیار موفق بوده، اشاره نکرده، اما ظاهرا منظور او کتاب "سفر ما با یکدیگر" بوده که شامل ۳۰۰ تصویر از دوره ریاست جمهوری اوست و نخستین کتاب رسمی ترامپ از هنگام ترک کاخ سفید در واشنگتن به شمار می رود.

ترامپ به لو دابز مجری پیشین فاکسن نیوز بیزینس گفته در پی فروش ۲۴۰ هزار نسخه از کتاب تازه ام که بسیار موفقیت آمیز بوده، نزدیک به ۲۴۰ هزار نسخه دیگر سفارش دادیم، اما ناشر و چاپخانه با هشت کارگاه که یکی از بزرگ ترین ها در ایالات متحده است؛ گفته تنها یک مشکل دارد که دسترسی نداشتن به کاغذ، جوهر، چسب و چرم برای جلد آن است. این ناشر با سابقه ۴۰ ساله می گوید که تاکنون با چنین مشکلی برخورد نکرده است.

این کتاب با جلد گالینگور در تارنمای آمازون ۱۶۰ دلار قیمت گذاری شده و در تارنمای رسمی ترامپ به بهای ۷۵ دلار به فرورش می رسد. نسخه امضاء شده آن نیز در تارنمای رئیس جمهوری پیشین به بهای ۲۳۰ دلار فروخته می شود.  

یک نظر سنجی جدید نشان می دهد که کمتر از ۳۰ درصد از افراد واجد شرایط رای دادن در آمریکا می خواهند جو بایدن رئیس جمهوری کنونی یا ترامپ در سال ۲۰۲۴ بار دیگر وارد کاخ سفید شوند. با اینکه ترامپ تاکنون به صورت رسمی نامزدی خود را تایید نکرده است. کمتر از یک سوم رای دهندگان آمریکایی خواهان نامزدی دوباره این دو فرد در انتخابات سال ۲۰۲۴ هستند.

در نظرسنجی جدید توسط مرکز تحقیقات روابط عمومی آسوشیتدپرس از بزرگسالان آمریکایی سوال شده است که آیا مایلند ترامپ یا بایدن دوباره در سال ۲۰۲۴ نامزد شوند یا خیر. اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان اعلام کرده اند که علاقه ای به ورود دوباره هیچ یک از این دو سیاستمدار به کاخ سفید نیستند.

تنها ۲۸ درصد از مردم آمریکا خواهان ریاست جمهوری دوباره بایدن هستند. در مورد ترامپ نیز تنها ۲۷ درصد از مردم آمریکا وی را برای ورود دوباره به کاخ سفید تایید می کنند.

311311

نظر شما