شناسهٔ خبر: 52238736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماجرای خرید نان ۱۰ هزار تومانی در ایرانشهر با پارتی و انکار فرماندار

گروه استان‌ها - بر اساس گفته نماینده ایرانشهر، نان در این شهرستان نایاب شده و قیمتش رو به فزونی گذاشته است اما فرماندار روایت دیگری از ماجرا دارد و می‌گوید این صحبت‌ها واقعیت ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایرانشهر، ماجرای صف‌های طولانی نانوایی‌های ایرانشهر حتی به صحن علنی مجلس کشیده شده است، نماینده مردم این حوزه انتخابیه روز گذشته با اشاره به قیمت 10 هزار تومانی نان در این منطقه، گفت: موضوع این است که در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کنند؛ قیمت یک عدد نان به 10 هزار تومان رسیده است و صف‌های طولانی را در نانوایی‌ها شاهد هستیم.

عبدالناصر درخشان در ادامه اظهار کرد: شرکت‌های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه حمل و نقل، از آوردن آرد به حوزه انتخابیه امتناع می‌کنند و عدم مدیریت در مجموعه‌های محلی و منطقه‌ای هم مزید بر علت شده است؛ ما انتظار داریم که دولت توجه جدی تری در این زمینه داشته باشد چراکه نان کمترین نیاز و تغذیه هر فردی است و این عادلانه نیست که مردم از حداقل خوراک هم محروم باشند.

نانوایی‌های ما صف ندارند

علی شعبانی فرماندار ایرانشهر روایت متفاوتی از موضوع ارائه داد و گفت: اگر کسی تصویری یا فیلمی مستند داشت که این روزها صف‌های نانوایی‌های ایرانشهر شلوغ هستند، بیاورد و به من نشان دهد تا ما به او جایزه بدهم، واقعیت این است که نانوایی‌های ما صف‌های سه الی چهار نفره دارند و قیمت نان همان قیمت سابق است و هیچ تفاوت قیمتی نیز نداریم.

وی با ارسال تصاویری که خودش طی مسیر نماز جمعه از خیابان اصلی ایرانشهر همین امروز تهیه کرده بود، اظهار داشت: این تصاویر که می‌بینید واقعیت ماجرا را بر ملا می‌کنند و باید بگویم روز گذشته ما متوجه شدیم یک گروه از افراد می‌خواستند با رفتن در صف‌های نان و تهیه تصاویر برای هدفی خاص، اینطور وانمود کنند که صف‌های نان شلوغ شده است.

فرماندار ایرانشهر افزود: یک سری هم می‌گویند نان نیست که بخریم، خب اگر نان نیست، چطور صف‌های نان آن هم روز تعطیل اینقدر خلوت هستند و جالب اینکه بیشتر نانوایی‌های این شهر تعطیل هستند و حتی طبق آخرین آمار ما، همه نانوایی‌های ما با قیمت دو هزار و 500 تومان نان می‌فروشند و نان‌های بزرگتر نیز مانند سابق با قیمت چهار هزار تومان به فروش می‌رسد.

شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان , استان سیستان و بلوچستان , استانداری سیستان و بلوچستان , بحران گرد و غبار در استان سیستان و بلوچستان , شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان , استان سیستان و بلوچستان , استانداری سیستان و بلوچستان , بحران گرد و غبار در استان سیستان و بلوچستان ,

انتهای پیام‌/ 395/ش

نظر شما