شناسهٔ خبر: 52238636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۸۸ واحد مسکونی به همت گروه های جهادی بسیج برای محرومان ساخته شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، از ساخت ۸۸ مسکن به همت گروه های جهادی بسیج برای محرومان استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«علی دارابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: 88 واحد مسکونی به همت گروه های جهادی بسیج برای محرومان خراسان شمالی ساخته شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهارکرد: از این تعداد 65 مورد تعمیر و ساخت مسکن محرومان در منطقه محروم راز و جرگلان و مابقی در شهرستان مانه و سملقان انجام شده است.

 

 

وی افزود: ۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط گروه های جهادی بسیج در خراسان شمالی انجام شده است.

 

 

دارابی بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۳۴۹ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی از استان ثبت شده‌ که از این تعداد هزار و ۳۴۹ گروه جهادی مرد و ۴۷۴ گروه جهادی زن هستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بیشتر این گروه های جهادی جغرافیا محور و در سایر استان های کشور نیز فعالیت می کنند.

 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون همچنین ۸۱ مورد تعمیر و مرمت، ۲۳ مورد تعمیر و ساخت مسجد، ۳۳ مورد آبرسانی و ۶۱ مورد ساخت سرویس بهداشتی توسط گروه های جهادی بسیج در خراسان شمالی انجام شده است.

 

 

دارابی عنوان کرد: توزیع ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۶۴ سری جهیزیه، ۲۵ هزار و ۶۲۱ بسته لوازم تحریر، ۹۲۳ مورد ذبح قربانی، آزادسازی ۳۲ زندانی و همچنین توزیع غذای گرم، سبد بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی از ابتدای امسال تاکنون توسط این گروه های جهادی در مناطق محروم استان انجام شده است.

 

 

 

پایان پیام/140

نظر شما