شناسهٔ خبر: 52238587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو_ ایران:

بندرخمیر نیازمند یک سالن سینمایی مناسب است

لیدا رضایی

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو_ ایران گفت: شهر بیست هزارنفری بندرخمیر حتما نیازمند یک سالن سینمایی در شان مردم خوب و فرهنگ دوست بندرخمیر است.

صاحب‌خبر -

حجت الله ایوبی در ادامه بازدید از شهر تالابی بندر خمیر که به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان بندر خمیر صورت می‌گرفت با هنرمندان عضو کانون فیلم و عکس این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل کمیسون ملی یونسکو در این نشست صمیمانه تاکید کرد شهر بیست هزارنفری بندرخمیر حتما نیازمند یک سالن سینمایی در شان مردم خوب و فرهنگ دوست بندرخمیر است و امید است این مهم هر چه زودتر به سر انجام برسد.
 
 ایوبی در این دیدار بر لزوم گسترش و حمایت از فعالیت اعضای کانون فیلم و عکس شهرستان خمیر و تولیدات آنها در زمینه فیلم کوتاه،مستند،انیمیشن و برگزاری نمایشگاه عکس تاکید کرد و افزود کمیسیون ملی یونسکو در راستای شناسایی استعداد های جوانان خلاق شهرستان بندرخمیر هماهنگی لازم را انجام خواهد داد.

دبیر کمیسیون ملی یونسکو- ایران روزهای ششم و هفتم بهمن ماه از شهرهای بندرعباس و بندر خمیر که سال گذشته از سوی یونسکو به عنوان شهرهای خلاق در زمینه های صنایع دستی و فعالیت‌های فرهنگی شناخته شده اند به استان هرمزگان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها در این زمینه قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما