شناسهٔ خبر: 52237960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جاده کیاسر به سمنان همچنان مسدود است

گروه استانها_فرمانده پلیس راه مازندران گفت: درپی بارش سنگین برف جاده کیاسر به سمنان مسدود است ولی بقیه جاده های مازندران باز و تردد در آنها جریان دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ یداله جهان‌تاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف جاده های کندوان و کیاسر به سمنان مسدود شده بود، اظهار کرد: جاده کندوان که به دلیلی سقوط بهمن مسدود بود بازگشایی شد ولی جاده کیاسر همچنان مسدود است و عملیات بازگشایی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره از ترافیک روان و عادی در همه جاده‌های مازندران خبر داد و افزود: جاده کیاسر و سوادکوه شاهد ریزش برف هستیم و بقیه جاده ها نیز بارانی است.

فرمانده پلیس راه مازندران شرایط جوی جاده‌ کناره از رامسر تا گلوگاه را بارانی اعلام و تصریح کرد: جاده مازندران به گیلان و مازندران به گلستان نیز بارانی است و در ارتفاعات جاده های مازندران نیز شاهد مه هستیم.

جهان‌تاب از رانندگان و مسافران خواست تا با توجه به لغزنده بودن جاده های مازندران با تجهیزات زمستانی وارد این استان بشوند و یادآور شد: رانندگان نیز دقت داشته باشند تا از پر بودن باک خودرو مطمئن باشند و با رعایت قوانین و مقررات برانند.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما