شناسهٔ خبر: 52237612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان همدان مطرح کرد؛

لزوم احیای تمام واحدهای تولیدی راکد

همدان_رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: تمام تلاش‌ها باید به احیا واحدهای تولیدی تعطیل شده معطوف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عدالتخواه در شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ومنابع طبیعی، از تشکیل کارگروهی ویژه از معاونت پیشگیری، بازرسی و دادستانی برای بررسی تخلفات رخ داده در نحوه واگذاری زمین‌های مربوط به شهرک بنکداران خبر داد و گفت: همچنین این کارگروه می‌تواند در صورت نیاز از حضور مسئولان ادارات نیز بهره مند شود و برای دفاع از حقوق بیت المال درباره چرایی تعطیلی واحدهای تولیدی تحقیق کند.

وی اظهار کرد: ضروری است تا مشکلات واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل شناسایی و احصاء شود و تشکیل این کارگروه ویژه هم برای ارائه راهکارهای اصولی و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا با دستگاه‌های متولی با هدف کمک به احیای این واحدها است.

رئیس کل دادگستری استان همدان عنوان کرد: تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی به دلیل آن است که بازار دیگر نیاز به محصولاتشان ندارد، در حالی که این واحدها می‌توانند با مشاوره متخصصین با تغییر در نوع محصولات خود و خریداری ماشین آلات جدید و به روز به چرخه تولید بازگردند.

عدالتخواه افزود: تمام تلاش‌ها باید به احیا واحدهای تولیدی تعطیل شده معطوف شود، تا هم بیکاری کاهش یابد و هم چرخه تولید روند طبیعی خود در توسعه اقتصادی را طی کند.

نظر شما