شناسهٔ خبر: 52237456 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بمباران استان‌های یمن توسط جنگنده‌های سعودی

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته استان‌های مختلف یمن را به شدت بمباران کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلسله تجاوزات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها مناطق مسکونی در نقاط مختلف یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

 
بر اساس این گزارش، جنگنده‌های عربستان سعودی مناطق مسکونی در استان صنعاء را بمباران کردند. این در حالی است مناطق مسکونی در استان صعده نیز هدف سنگین‌ترین حملات هوایی توسط سعودی‌ها قرار گرفتند.
 
از سوی دیگر، منابع یمنی اعلام کردند که مناطقی در استان ذمار نیز هدف حملات جنگنده‌های سعودی قرار گرفتند. در بسیاری از حملات جنگنده‌های سعودی به استان‌های یمن، مناطق مسکونی بمباران شدند.
 
پیشتر «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در سخنانی تأکید کرد: علیرغم اینکه برخی کشورها عملیات «طوفان یمن ۲» را محکوم کردند، اما باید گفت که جهان فهمیده است پاسخ ما به متجاوزان، مشروع است.
 
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن یادآور شد: کشورهایی که عملیات «طوفان یمن ۲» را محکوم کردند منافعشان با منافع متجاوزان مرتبط است. ملت یمن هیچ ارزشی برای این محکومیت‌ها قائل نبوده و نیست.
 
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در ادامه اظهاراتش یادآور شد: اگر متجاوزان به دنبال متوقف شدن حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به کشورهای خود هستند باید در ابتدا تجاوز خود را متوقف سازند و به صلح روی آورند.
 
وی در خصوص درخواستهای برخی از ایالات متحده آمریکا برای درج نام انصارالله در لیست گروه‌های تروریستی نیز تصریح کرد: تروریست کسی است که از ۷ سال گذشته تا امروز مردم یمن را محاصره کرده و آنها را به قتل می‌رساند.‌
 
انتهای پیام/
منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما