شناسهٔ خبر: 52237448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

تربیت نسل فاطمی و حسینی بر دوش خواهران بسیجی است

کبودراهنگ-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: بسیج در تمام بحران‌ها پای کار بوده و در عصر حاضر تربیت نسل فاطمی و نسل حسینی بر دوش شما خواهران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین سوری در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) کبودراهنگ اظهار داشت: تربیت نسل جهادی و انقلابی کاری مشکل است.

وی افزود: این فرصتی است که خدا به شما داده و باید قدر دانست و در مسیر اهل بیت (ع) قدم برداشت که این مسیر عاقبت بخیری است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: امروز شرایط جامعه شرایط سختی است و به جرأت می توان گفت نقش شما از نقش زنان در دفاع مقدس بسیار موثرتر و مهم‌تر است.

وی گفت: در فضای کنونی با این هجمه تبلیغاتی دشمن ما این گفتمان را در دست گرفته‌ایم و با قدرت داریم به دنیا معرفی می‌کنیم؛ این بسیار مهم است که در این فضا انقلابی بمانیم و حرکت کنیم، این یک فرصت است به فرموده حضرت آقا فرصت خدمت را نباید از دست داد.

سوری افزود: ما به عنوان خادمی در مجموعه سپاه خدمات شما را رصد می‌کنیم؛ در پنجه کار بسیج فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها هستند و تمام اقتدار بسیج از بدنه پایگاه‌ها شروع می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج در تمام بحران‌ها پای کار بوده و در عصر حاضر تربیت نسل فاطمی و نسل حسینی بر دوش شما خواهران است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ضمن تشکر از فرماندهان بیان داشت: خواهران قرار است بسیج یک روز مقدمه‌ساز ظهور شود، ما با تحمل همه سختی‌ها می‌خواهیم سرباز امام زمان تربیت کنیم برای اینکه ظهور محقق شود بنابراین همه باید پای کار باشیم و تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم در این مسیر حرکت کنیم باید گفتمان بسیج را با قوت به جهانیان بشناسانیم .

انتهای پیام/

نظر شما