شناسهٔ خبر: 52235434 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به دفاع‌پرس خبر داد؛

بازنگری در قوانین مبارزه با مواد مخدر/ اصلاح قانون برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر

مومنی با اشاره به پیش نویش لایحه اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر گفت: در حوزه برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان و یک بازنگری خوبی صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مباره با مواد مخدر ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: پیش‌نویس این لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر آماده شده است و قرار است برای دولت و مجلس ارسال شود.

وی ادامه داد: در این لایحه در تمام حوزه‌ها یک بازنگری اساسی شده است. چه در حوزه درمان، حوزه برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان و یک بازنگری خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در تدوین این لایحه نظر همه کارشناسان را جویا شده‌ایم، گفت: این لایحه با کمک دستگاه قضایی و دادستان کل کشور و معاون ایشان تهیه شده و ان‌شاءالله اگر این لایحه تبدیل به قانون شود مطمئن هستم تحولات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: فکر می کنم اگر این لایحه به مجلس برود و در اولویت قرار دهند در سال ۱۴۰۱ این قانون تصویب می شود. البته ما امیدواریم زودتر این لایحه به مجلس برود و تصویب شود. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما