شناسهٔ خبر: 52235348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی ریکرو بدون ثبت رکورد ورودی

ظریفه ملک‌پور

سرمربی تیم ملی ریکرو از برگزاری مسابقات انتخابی با حضور ۸۱ کماندار زن و مرد، بدون ثبت هیچ رکورد ورودی خبر داد و گفت: در پایان این رقابتها، هیچ کدام از کمانداران رکورد ورودی برای دعوت به تیم ملی را کسب نکردند.

صاحب‌خبر -

بهزاد پاکزاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی ریکرو که آخرین فرصت برای کمانداران جهت حضور در تیم ملی بود، با حضور ۳۷ ورزشکار زن و ۴۴ مرد برگزار شد که براساس رکوردهای ورودی در نظر گرفته شده از سوی کمیته فنی (۶۶۰ برای مردان و ۶۵۰ برای زنان) و در رده سنی ۲۰ و زیر ۲۰ سال (۶۴۰ برای مردان  و ۶۳۰ برای زنان) بود که متاسفانه هیچ کدام از کمانداران موفق به ثبت رکورد ورودی نشدند.

وی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی ریکرو، آخرین فرصت برای کمانداران جهت دعوت به تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات بود که متاسفانه شرایط آن طور که انتظار داشتیم نبود.

پاکزاد خاطرنشان کرد: بعد از بازیهای المپیک تلاش کمیته فنی، سرمایه گذاری بر روی کماندارانی است که در جریان مسابقات و اردوها با افزایش رکورد مواجه هستند. در حال حاضر بالاترین رکورد ریکرو ثبت شده مردان ۶۶۷ و زنان ۶۶۱ است که در اختیار میلاد وزیری و زهرا نعمتی است و تا امروز کسی نتوانسته این رکوردها را جابجا کند.

وی با اشاره به حضور ۶ کماندار در اردوی تیم ملی ریکرو، گفت: این افراد جزو کسانی هستند که پیش از این طبق نظر و برنامه کمیته فنی رکورد ورودی را کسب و مجوز حضور در تیم ملی را دریافت کرده اند. تلاش بر این است که بر روی تکنیک و تاکتیک این کمانداران کار کنیم‌ تا در مسابقات ضمن ارتقای رکورد خود با اعتماد به نفس بالایی حضور پیدا کنند و همان رکوردهایی که  در تمرینات به ثبت می رسانند، در مسابقات نیز آن رکوردها را جابجا کنند.

وی در پایان گفت: در جهت بهبود رکوردها در ریکرو، سیاست فدراسیون بر این است که بعد از این کماندارانی را به مسابقات اعزام کند که بتوانند جایگاه این رشته را در سطح آسیا ارتقاء دهند.

انتهای پیام

نظر شما