شناسهٔ خبر: 52235138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تظاهرات علیه کشتار وحشیانه مردم یمن در بوشهر برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری تظاهرات علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر، جنایتکار و حمایت صهیونیست کودک‌کش به جنایات تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن را محکوم می‌کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این جنایات با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد.

وی عنوان کرد: برغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل شده بر این ملت مظلوم، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می‌دهند.

جمالی خاطرنشان کرد: مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی مواجه می‌شوند، مردم بی‌دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیرانسانی متحمل شده‌اند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: بعد از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعۀ این هفته مردم شهرهای استان بوشهر همگام با دیگر نقاط کشور با انجام تظاهرات ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن ، خشم و نفرت و انزجار خود علیه جبهه عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک‌کش فریاد کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما