شناسهٔ خبر: 52235035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

چلسی برای خرید دیونگ از بارسلونا دست به کار شد/ احتمال خروج ...

اقتصاد ایران: یک رسانه ایتالیایی از تمایل آبی‌پوشان لندن برای خرید هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا و متعاقب آن خروج همتای ایتالیایی او از استمفوردبریج خبر داده است.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتادلواسپورت مدعی شد که باشگاه چلسی برای خرید فرنکی دیونگ هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا دست به کار شده است و به همین دلیل احتمالاً جورجینیو در پایان فصل از آبی‌پوشان لندن جدا خواهد شد تا به یوونتوس بپیوندد.

بارسلونا به دلیل بحران اقتصادی که گریبانش را گرفته، ممکن است نیاز پیدا کند که حداقل یکی از بازیکنان طراز اولش را در پایان فصل بفروشد و دیونگ ممکن است همان بازیکن باشد.

گاتزتا نوشته است که یوونتوس نیز به خرید دیونگ فکر می‌کند، اما چلسی پیشتاز کورس خرید این بازیکن است. دیونگ اما تنها گزینه یوونتوس برای خط میانی نیست. بانوی پیر از مدت‌‌ها پیش جورجینیو را هم زیر نظر داشته است و اگر دیونگ راهی استمفوردبریج شود آن وقت شانس بانوی پیر برای خرید هافبک ایتالیایی که قراردادش با چلسی سال 2023 به پایان می‌رسد، افزایش خواهد یافت.

یوونتوس اما بخش زیادی از بودجه خریدهای تابستانی‌اش را برای خرید دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا با قراردادی 75 میلیون یورویی خرج کرده و به همین دلیل موفقیت این باشگاه برای خرید بازیکنی در حد و اندازه جورجینیو مشروط به فروش بازیکنان مازادش در پایان فصل جاری است.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما