شناسهٔ خبر: 52233440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خورشیدی: آزمون در بازی برابر تیم ملی فوتبال امارات حضور نخواهد داشت

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: تست کرونای سردار آزمون مثبت شده است و او نمی‌تواند مقابل امارات برای تیم ملی بازی کند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم با صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانسته باشیم مردم ایران را خوشحال کرده باشیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تک گل مهدی طارمی عراق را شکست داد و مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد.

او در خصوص ملحق شدن سردار آزمون به اردوی تیم ملی عنوان کرد: شب گذشته مدیر عامل باشگاه زنیت  جواب تست کرونا سردار آزمون را برای ما فرستاد و دوباره تست کرونای آزمون مثبت شده است.  با این وجود او نمی‌تواند در دیدار مقابل امارات تیم ملی را همراهی کند.

سردار آزمون، بازیکن تیم ملی کشورمان ۲ بار تست کرونایش مثبت اعلام شد و در قرنطینه خانگی قرار گرفت، اما اعلام شد، جواب سومین تست کرونای او منفی شده است تا کادرفنی تیم ملی امیدوار به حضور او در دیدار مقابل عراق و امارات شود، اما مجددا چهارمین تست کرونای او مثبت شد تا آزمون نتواند تیم ملی را در دیدار مقابل عراق و امارات همراهی کند.

خورشیدی درباره حضور مخبر، معاون اول رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی گفت: مخبر، معاون اول رئیس جمهور و صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در رختکن تیم ملی حاضر شدند و امیدوارم همه مسئولان کمک کنند تا ما اردو‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا از گروه مان در جام جهانی صعود کنیم.

در دیدار امشب ایران و عراق مخبر، معاون اول رئیس جمهور، سجادی، وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در ورزشگاه آزادی این بازی را تماشا کردند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما