شناسهٔ خبر: 52232919 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید مقتدرانه در جام جهانی باشیم؛

جهانبخش: خانم‌های تماشاگر دلگرمی دادند

کاپیتان تیم ملی ایران امیدوار است حضور بانوان تماشاگران در ورزشگاه بیشتر اتفاق بیفتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش بعد از ثبت یک پاس گل مقابل عراق و بازی درخشانی که با خلق موقعیت‌های متعدد و تهدید دروازه حریف داشت، یکی از بهترین عملکردهایش را برای تیم ملی در بازی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت.

 

جهانبخش پس از پایان این مسابقه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با شبکه سه اظهار کرد: خدا را شکر با اقتدار صعود کردیم. به غیر از ۲۰-۱۰ دقیقه ابتدای مسابقه، موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و مقتدرانه‌تر صعود کنیم و بردمان شیرین‌تر شود ولی همین که برنده شدیم، ارزشمند است.

 

او با بیان اینکه الان یکی از بهترین نسل‌های تیم ملی را داریم، ابراز کرد: تلفیق جوانان و با تجربه‌ها در تیم ملی کارساز بوده و امیدوارم این مسیر را پیش برویم و هم‌چنان رو به جلو حرکت کنیم.

 

کاپیتان تیم ملی ایران به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: حضور تماشاگران خانم در استادیوم یک دلگرمی خوب برای ما بود و امیدوارم این اتفاقات بیشتر بیفتد که مادران، خواهران و دختران ایرانی را در ورزشگاه ببینیم.

 

جهانبخش با تاکید بر این‌که امروز می‌خواستیم برنده باشیم، ابراز کرد: هدف ما این بود که از امتیاز خانگی بازی با عراق استفاده کنیم که خدا را شکر هواداران هم آمدند. می‌دانستیم دلگرمی مردم شامل حال ما می‌شود و خدا را شکر که هر اندازه کوچک، اما توانستیم دل مردم را شاد کنیم و وظیفه‌مان را انجام بدهیم.

 

او یادآور شد: امروز بچه‌هایی که بازی کردند یا روی نیمکت بودند، تلاش کردند و همراه با کادر فنی دست به دست هم دادیم تا صعودمان را قطعی کرده و دل مردم را شاد کنیم. مسئولیت بزرگتری با حضور در جام جهانی داریم و باید اقتدارمان را در آنجا نشان بدهیم.

نظر شما