شناسهٔ خبر: 52232754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد/ فرمانده و فرماندار چه گفتند؟ ( + تصاویر )

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، ظهر روز (پنجشنبه 7 بهمن ماه 1400) سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی حجت الاسلام پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح، مدیر روابط عمومی و تعدادی از فرماندهان تیپ با شهرام مهدوی فرماندار بویراحمد دیدار کرد.
شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در این دیدار ضمن خیر مقدم به سردار حکمتیان و همراهان، گفت: من وظیفه داشتم که خدمت سرداران و برادران خودم در تیپ همیشه قهرمان 48 فتح برسم اما به دلیل اینکه شماها در مأموریت بودید، توفیق حاصل نشد.
وی در ادامه توضیح داد اینکه شماها پیش قدم شدید و تشریف آوردید، نشأت گرفته از آن روحیه اخلاق مداری، فداکاری و ایثارگری هست که در سپاه وجود دارد و من هم با تمام وجودم افتخار می‌کنم که از بدنه سپاه و سرباز هستم، همچنان می‌گویم که دکمه و بندهای پوتینم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم.
فرماندار بویراحمد گفت: تیپ 48 فتح هویت تمام حماسه‌ها و قهرمانی استان کهگیلویه و بویراحمد است و مردم ایران به تیپ 48 فتح دلگرم هستند.

وی افزود: الحمدالله تیپ 48 فتح در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بحران‌ها می‌درخشد و سینه‌اش برای مردم سپر است و ایثارگرانه از حریم انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.
مهدوی مطلق تصریح کرد: سنگر یکی است، شاید نوع خدمت و دفاع فرق کنند اما همه اینها پازلی از انقلاب اسلامی است و معیار و محور انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی است.
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه به لحاظ درجه نظامی، نشان سرداری را دارد، اما در یک حرکت آموزنده و پندآموز به دیدار فرماندار شهرستان بویراحمد رفت. حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح با همراهی سایر همرزمانش در فرمانداری بویراحمد در واقع پیام و درس تواضع و افتادگی، وحدت و همدلی را به جامعه مخابره کرد.

سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته شهرستان بویراحمد گفت: در دوره زندگی خود، در چندین برهه قلم زدید و خوب کار کردید، تجربه های ارزشمند خود را در حوزه پاسداری از انقلاب اسلامی در جایگاه مختلف به کار گرفتید و امروز هم به عنوان خادم ملت در شهرستان بویراحمد هستید.
سردار حکمتیان اظهار کرد: انتظاراتی که مردم امروز از دولت انقلابی و ولایی دارند، کار را برای حضرت عالی سخت و سنگین کرده است، ولی خصوصیات شما، کار جهادی و تلاش شما، پاسداری از انقلاب، پشتکار و ذهن باز شما در مسائل، به شما کمک خواهد کرد.
وی گفت: ما به عنوان خادمان ملت این وظیفه را داریم که ارتباط میان مردم و ولی را ایجاد کنیم، از خداوند متعال می خواهیم که همه مسئولان صادق و صالح را سلامت بدارد، و مسئولینی که بار خدمت به مردم را بر دوش دارند شاهد توفیقاتشان باشیم.
سردار حکمتیان گفت: امیدواریم سلامتی به ایران اسلامی برگردد و این ویروس منحوس از کشور ما برداشته شود.
وی بیان کرد: تیپ 48 فتح ماحصل همه رشادت ها، فداکاری های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و در دوره های بعد در مقابله با سوداگران مرگ، تروریست ها، گروهک های تروریسی، قاچاقچیان، اخلال گران اقتصادی و هم در برهه های حوادثی مثل سیل و زلزله و آتش سوزی، حضور داشته است.
فرمانده تیپ 48 فتح استان گفت: اگر کوه خائیز آتش گرفت، در آنحا بودیم، اگر زلزله سی سخت مسئله بود، تمام کننده کار بودیم، اگر اغتشاشاتی در استان اتفاق افتاد، آرام کننده بودیم.
سردار حکمتیان گفت: هر جا که سازمان متولی کار نتوانسته کار را تمام کند ورود پیدا کردیم، پشتوانه خوبی برای استان هستیم، الان هم به عنوان برادر در خدمت شما خواهیم بود.
وی اظهار کرد: هر جا مسئولیتی و مأموریتی باشد به عنوان سرباز حضور پیدا خواهیم کرد، از خداوند متعال برای حضرتعالی و همکارانتان آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )

نظر شما