شناسهٔ خبر: 52232620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار یزد از طرح های در دست اقدام ابرکوه بازدید کرد

ایرنا - یزد - مهران فاططمی استاندار یزد روز پنجشنبه در سفر یکروزه به ابرکوه از تعدادی طرح های در دست اقدام این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکل و خواسته های مردم منطقه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استاندار یزد  در بد ورود به ابرکوه با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به شهدای منطقه ادای احترام کرد و سپس در محل دفتر امامان جمعه ابرکوه و بخش بهمن  با حجج الاسلام سید ابراهیم حسینی و رضا علیزاده دیدار و گفت و گو کرد.

فاطمی همچنین در این سفر که محمد رضا صباغیان بافقی نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز( شهرستان های ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و مروست با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ) در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ابرکوه حضور داشتند و  معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی و برخی از مدیران استان وی را همراهی می کردند از طرح های نیمه تمام ابرکوه – صفاشهر فارس و از سالن ورزشی نیمه تمام روستای اسدآباد اسفندآباد و همچنین مجتمع دام «کوهر لبن» بازدید کرد.

فاطمی در ادامه سفر به این شهرستان با خانواده شهیدان موحدی دیدار و گفت و گو کرد و از صبر ، مقاومت و ایثار و فداکاری خانواده ها شهدا تجلیل کرد.

استاندار یزد از طرح های در دست اقدام ابرکوه بازدید کرد

استاندار یزد همچنین با همراهی جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از طرح توسعه مرحله سوم بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ابرکوه بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کارها  قرار گرفت.

فاطمی همچنین در ادامه از مجموعه ۱۶۰ هکتاری دهکده تاریخی تیرجرد ابرکوه بازدید کرد، مسایل و مشکل این مجتمع که بیشتر تامین آب بود مورد بررسی قرار داد و به مسئولان  شرکت آب منطقه ای یزد برای تامین آب این مجموعه دستورهایی را صادر کرد و از تلاش امیرحسین زرنگار مدیر این مجموعه در احیای این دهکده قدردانی کرد.

وی همچنین از تقاطع ۱۵دی ، پست برق ۲۳۰ کیلو ولت ابرکوه بازدید کرد، دیدار مردمی و بررسی طرح انقال آب شرق ابرکوه ، بازدید از طرح بازسازی مناطق سیل زده فیروزآباد ، ساخت مجتمع گلخانه ای پوررضا ، بازدید از  دهستان فراغه ابتدای حوزه فارس به یزد از جمله دیگر برنامه های سفر فاطمی به ابرکوه بود.

وی همچنین در نشست کارگروه توسعه شهرستان که در فرمانداری ابرکوه برگزار شد، شرکت کرد که در برنامه  سفر یک روزه استاندار یزد و هیات همراه به شهرستان کمتر توسعه یافته ابرکوه قرار داشت.

ابرکوه از ۲ بخش مرکزی و بهمن تشکیل شد و ۲ شهر به نام های ابرکوه و مهردشت دارد .

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفر در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد  - شیراز قرار دارد و فاصله آن تا شیراز ۳۰۰ کیلومتر و تا اصفهان ۲۸۰ کیلومتر است.

نظر شما