شناسهٔ خبر: 52232543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی عراق: ایران بهترین تیم آسیاست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: با اینکه من کره‌جنوبی را ترجیح می‌دهم اما بدون شک تیم ملی فوتبال ایران بهترین تیم حال حاضر آسیاست و زودتر از دیگر تیم‌ها به جام‌جهانی صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «زلیکو پتروویچ» در نشست خبری پس از بازی با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اول از همه صعود ایران به جام جهانی قطر را تبریک می‌گویم، ایران شایسته صعود به این رویداد بزرگ بود.

وی افزود: با اینکه من کره‌جنوبی را ترجیح می‌دهم اما بدون شک تیم ملی فوتبال ایران بهترین تیم حال حاضر آسیاست و زودتر از دیگر تیم‌ها به جام جهانی صعود کرد.

سرمربی عراق خاطرنشان کرد: با اینکه هفت بازیکن اصلی خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در اختیار نداشتیم اما بهتر از بازی رفت عمل کردیم.

پتروویچ تصریح کرد: وقتی مقابل تیمی همچون ایران بازی می‌کنید باید کمی از فاکتور شانس بهره‌مند باشید که ما در این بازی فوق‌العاده بدشانس بودیم.

وی تاکید کرد: شاید شایسته پیروزی مقابل ایرن نبودیم اما چند شانس داشتیم که در زدن ضربات آخر دقت نکردیم.

سرمربی عراق در پایان گفت: من خیلی چیزها را برای تیم ملی عراق از جام اعراب فیفا تا تغییر دادم. بازیکنان جوانی را به این تیم اضافه کردم که می‌توانند آینده فوتبال عراق باشند و من افتخار می‌کنم که عضو این مجموعه هستم.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل عراق، جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد. مهدی طارمی زننده تک گل این دیدار بود.

نظر شما