شناسهٔ خبر: 52232471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اسکوچیچ: به تنها چیزی که فکر می‌کنم رفتن به جام جهانی با ایران است/ مرا دست‌کم گرفتند اما خودم را ثابت کردم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ گفت در شرایط فعلی تنها به همراهی این تیم در مهمترین تورنمنت فوتبال دنیا فکر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی 2022 اظهار داشت: اول از همه به بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان تیم ملی خیلی خوب بازی کردند. این هم مختص به این بازی نبود و در تمام بازی‌های انتخابی تیم به لحاظ فنی و روانی عملکرد خوبی از خود نشان داد.

وی در ادامه افزود: 10، 15 دقیقه طول کشید تا بچه‌ها با شرایط بازی هماهنگ شوند. در میانه میدان کمی مشکل داشتیم، اما بازی را در دست گرفتیم و توانستیم در نیمه دوم موقعیت‌‌های خیلی زیادی بسازیم. بسیار به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم توانستیم این نتیجه را کسب کنیم. اگر توانسته باشیم ذره‌ای مردم را خوشحال کنیم، باعث خوشحالی ماست.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هم تیم رقیب و هم ما با مشکلات زیادی قبل از بازی مواجه بودیم. مثلاً بازیکنان اروپایی خیلی دیر به جمع‌مان اضافه شدند. مهدی طارمی که بابت بازی فوق‌العاده‌اش به او تبریک می‌گویم، پنج شش صبح به جمع ما اضافه شد و همین مشکلات باعث می‌شود خوشحالی ما برای این برد بیشتر شود.

 

اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در مورد اینکه در دو سال حضورش در تیم ملی روزهای سختی را تجربه کرده و شاید خیلی‌ها در روزهای اول او را باور نداشتند و به نظرش چه زمانی تجربه سخت‌تری را در تیم ایران سپری کرده است، گفت: باید کمی فکر کنم تا بگویم در کدام برهه روزهای سختی داشتم. شاید نتوانیم یک مقطع را بگویم. در دو سال قبل شرایط کرونا بوده است و شرایط سختی را سپری کردیم. شاید در زمانی که حقی برای از دست دادن امتیاز نداشتیم (مسابقات مقدماتی بحرین) سخت‌ترین شرایط بوده است، ولی من از اول به کار خودم اعتقاد داشتم و می‌دانستم گروهی از بازیکنان فوق‌العاده را در اختیار دارم. آدم‌های زیادی در دو سال من را دست‌کم گرفتند و شایستگی من را ارج ندادند، ولی من در نهایت خودم را ثابت کردم.

«مردم ایران هشت سال جنگ را تجربه کردند و خانواده‌های زیادی شهادت یکی از اعضای خانواده خود را تجربه کرده‌اند. چه پیامی به این خانواده‌ها دارید؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: من هر چیز که بگویم فکر نمی‌کنم مرهمی بر زخم این افراد باشد. فقط امیدوارم ما با این برد و با ورزش برای لحظاتی آنها را از غم دور کنیم. خیلی سخت است در این مورد بیشتر صحبت کنم. دوست دارم شادی این برد را نه تنها به این افراد بلکه به تمام مردم تقدیم کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره حضورش به‌عنوان سرمربی تیم ایران در جام جهانی 2022 قطر توضیح داد: در دو سال گذشته افراد زیادی در مورد قرارداد من صحبت کردند و مدام می‌گفتند قراردادم چطور است. قرارداد من تا سال 2023 ادامه دارد و نمی‌دانم چرا اینقدر در مورد آن حرف زده می‌شود. از روز اول می‌دانستم باید خودم را اثبات کنم و ادامه قرارداد منوط به نتیجه‌گیری است. در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم رفتن به جام جهانی با تیم ایران است و بیشتر از این نمی‌دانم چه بگویم، چون زندگی قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما