شناسهٔ خبر: 52232128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون وزیر صمت در رشت: سامانه ۱۲۴ برای پاسخگویی به مسائل حوزه صنعت در استان‌ها راه‌اندازی شد

گروه استان‌ها- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت با راه‌اندازی سامانه پاسخگویی ۱۲۴ در سطح استان‌ها آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل استانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی رسولیان عصر امروز در نشست مشترک با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ضمن بررسی وضعیت صنایع این استان اظهار داشت: پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم، رویکرد دولت سیزدهم است‌.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت‌ با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان گیلان خاطرنشان کرد: معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفرهای استانی رئیس‌جمهور همواره با اطلاع‌رسانی قبلی به نمایندگی از وزیر در سفر حضور پیدا می‌کنند.

رسولیان با اشاره به اهمیت سفر رییس‌ جمهور به گیلان تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با  راه‌اندازی سامانه پاسخگویی 124 در سطح استان‌ها آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور ضمن بررسی وضعیت صنایع و شهرک‌های صنعتی استان گیلان ابراز داشت: در این سفر به‌همراه مدیرکل بازرسی وزارتخانه برای کاهش مشکلات در خدمت مردم استان گیلان هستیم.

به گزارش تسنیم، حضور در میز خدمت و پاسخگویی به پرسش‌های صاحبان صنایع استان از جمله برنامه‌های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به گیلان بوده و در این راستا صاحبان صنایع نیز مسائل و مشکلات حوزه خود را با ایشان در میان گذاشتند و خواستار حمایت و رفع موانع تولید شدند‌.

همچنین مقرر شد با صدور دستورات لازم، مشکلات صنعتگران و صاحبان صنایع در حوزه‌های مختلف استان با نگاه حمایتی مسئولان برطرف شود.

انتهای پیام/612/ ع

نظر شما