شناسهٔ خبر: 52232103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دراگان اسکوچیچ:

خیلی‌ها من را جدی نگرفتند/ روزهای «سخت» در تیم ملی زیاد داشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از این که توانسته است با این تیم به جام جهانی صعود کند ابراز خوشحالی کرد و گفت: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی عراق رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان برای ششمین بار به جام جهانی صعود کنند. این سریعترین صعود ایران به جام جهانی است.

«دراگان اسکوچیچ» پس از رقم خوردن این صعود و پیروزی برابر عراق گفت: اول از همه به بازیکنانم بابت بازی خوبی که داشتند تبریک می گویم. این عملکرد خوب فقط در دیدار امروز نبود بلکه در طول مسابقات از لحاظ روحی و فنی خوب بودیم.

وی ادامه داد: در جریان بازی امروز کمی استرس داشتیم. رفته رفته توانستیم به بازی مخصوصا در خط هافبک مسلط شویم. باعث خوشحالی ام است اگر امروز ذره ای باعث خوشحالی هواداران شدیم.

وی ادامه داد: هم تیم رقیب و هم ما خوب بودیم. این را هم اضافه کنم بازیکنانم شرایط خاصی دارند. مثلا مهدی طارمی پنج شش صبح رسید اما آمد و با عملکرد فوق العاده اش گلزنی کرد. شرایط اردویی خیلی سختی داشتیم که هم اکنون توانستیم بزه اینجا برسیم.

او در پاسخ به روزهای سخت خود از زمان پذیرش سرمربیگری تیم ملی ایران و سخت ترین اتفاقاتی که رخ داد افزود: سخت ترین زمان برای من نمی دانم واقعا کدام یک بوده است. من نمی توانم از روز سخت بخصوصی یاد کنم. شاید نتوانم فقط یک مقطع را به عنوان سخت ترین روز انتخاب کنم. شاید در بحرین که هیچ حقی برای از دست دادن امتیاز نداشتین سخت ترین بود اما تیمی قدرتمند بودم.

وی افزود: آدم های زیادی در این دو سال بودند که من را جدی نگرفتند اما من خودم را به آنها نشان دادم.

سرمربی کروات تیم ملی ایران درباره احساس خود از شاد کردن دل مادرانی که در هشت سال دفاع مقدس شهیدانی را تقدیم وطن کردند گفت: هرچه بگویم نمی تواند مرهمی بر زخم آنها باشد. فقط خوشحالم که ذره ای توانستیم آنها و مردم ایران را شاد کنیم.

وی درباره نگرانی هواداران خود مبنی بر اینکه آیا به فعالیت خود در قامت سرمربی تیم ملی ایران ادامه می دهد، گفت: در دو سال گذشته افراد زیادی درباره قراردادم صحبت می کردند. 

اسکوچیچ در پایان گفت: من تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارم و نمی دانم چرا اینقدر درباره آن صحبت می شود. تنها چیزی که فکر می کنم تعهد به این قراردادم است و اینکه می خواهم با ایران در جام جهانی باشم. بیشتر از این چیزی نمی توانم بگویم چون زندگی غیر قابل پیش بینی است.

نظر شما