شناسهٔ خبر: 52231827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

وظیفه امروز ما جهاد تبیین و روشنگری است/شهدا و الگوهای انقلاب مغفول مانده‌اند

همدان- سرهنگ پاسدار رستمی بابیان اینکه دشمن با تمام توان آمده تا انقلاب و الگوها را بی‌اثر کند، گفت: وظیفه امروز ما جهاد تبیین و روشنگری و مراقبت از انقلاب و نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مصطفی رستمی امروز در همایش معلم، بصیرت و سبک زندگی فاطمی که به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در خانه معلم برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان که گفته بودند انقلاب چهلمین سال جشن پیروزی خود را نمی‌بیند، به فضل الهی با هدایت امام عصر(عج) انقلاب جشن چهل و سومین سال خود را می‌گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر (ص) مبنی بر اینکه مثل امام چونان کعبه است، گفت: مردم باید به سمت امام بروند و فدایی او شوند.

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی از زبان رجب صفروف خدامحوری است، تصریح کرد: همه هدف انقلاب اسلامی برای اعتلای کلمه الله است و باید برای خدا کار کرد.

وی با بیان اینکه باید در کارها اخلاص داشته باشیم، گفت: اگر کار برای خدا نباشد شهید سردار سلیمانی زندگی خود را در غربت برای دفاع از انقلاب فدا نمی‌کند.

رستمی با تاکید بر اینکه معلم هم باید برای رضای خدا تدریس کند، ابراز داشت: معلم اگر برای خدا تدریس نکند، نمی‌تواند دانش‌آموز تراز انقلاب را تربیت کند.

وی از دیگر مولفه‌های قدرت در انقلاب اسلامی را ولایت محوری دانست و عنوان کرد: هر کجا در این نظام با مشکل مواجه شدیم آن جایی بوده که مسئولین به حرف رهبری گوش نکرده‌اند و ضربه خوردند.

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تاکید بر اینکه هر جا فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت شد، شاهد رشد و توسعه هستیم، ابراز کرد: با توجه به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی تابع ولی فقیه هستند، می‌بینیم که در حوزه امنیت مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ما در اقتصاد دچار مشکل هستیم چراکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ نشد، عنوان کرد: عدم تبعیت در جنگ احد از علت‌های شکست در این جنگ است.

رستمی با اشاره به سخن سردار سلیمانی مبنی بر اینکه یکی از شئون عاقبت بخیری ارتباط دلی و قلبی با مقام معظم رهبری است، بیان کرد: امروز هم اگر حرف ولی خدا را گوش نکنیم ضربه خواهیم دید.

وی با تاکید بر اینکه به فرموده امام خمینی (ره) ولی فقیه با یک گناه ولایتش ساقط است، گفت: تبعیت از ولی فقیه را معلمان باید به دانش آموزان یاد دهند.

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه اگر دانش‌آموزی از نظر اعتقادی انحراف پیدا کند و به تبع آن انقلاب و ولی خدا ضعیف شود معلم در روز قیامت باید پاسخگو باشد، گفت: دشمنان برای نابودی تمدن در تلاش هستند تا خانواده با محوریت مادر را نابود کنند و یهودیان فیلم‌های مخالف اعتقادات مسلمانان را برای جهان اسلام تهیه و منتشر می‌کنند.

* یکی از راه‌های نابودی تمدن نابودی خانواده است

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با بی‌اعتبار کردن جایگاه مادر در خانواده به دنبال تزلزل در خانواده هستند، عنوان کرد: یکی از راه‌های نابودی تمدن نابودی خانواده است.

رستمی با بیان اینکه یکی دیگر از راه‌های نابودی تمدن نابودی تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: محور تعلیم و تربیت، معلم است که با نابودی تعلیم و تربیت خانواده و اجتماع و به تبع آن انقلاب نابود خواهد شد.

وی یکی دیگر از راه‌های از بین بردن تمدن را بی‌اعتبار کردن الگوها و ارزش‌های جامعه دانست و افزود: امروز در فضای مجازی تبلیغات علیه انقلاب به حدی شدت دارد که جوانان سوال می‌کنند مگر انقلاب اسلامی کاری هم کرده است؟

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تاکید بر اینکه باید پیشرفت‌های انقلاب را بازگو کنیم، ابراز کرد: درست است که در اقتصاد مشکلاتی وجود دارد که آن هم به دلیل اجرایی نشدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی وظیفه معلمان را بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان دانست و با بیان اینکه چرا جوانان ما باید سلبریتی‌های غربی را بهتر از الگوهای ایران اسلامی بشناسند، گفت: شهدا و الگوهای انقلاب مغفول مانده‌اند.

رستمی با بیان اینکه چرا باید در یک دولت موضوع شهید فهمیده از کتاب‌ها حذف شود و سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش اجرایی شود، تاکید کرد: معلمی که سکوت کند و از این انقلاب و اسلام دفاع نکند مسئولیت دارد و باید در قیامت پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر لزوم تشریح دستاوردهای انقلاب توسط معلمان در دهه فجر گفت: شما مسئول هستید و همه ما باید در قیامت جواب شهدا و سردار سلیمانی که تمام هستی خود را داده‌اند، بدهیم.

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه دشمن با تمام توان آمده تا انقلاب و الگوها را بی‌اثر کند، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما جهاد تبیین و روشنگری و مراقبت از انقلاب و نظام است چراکه اگر غفلت کنیم ضربه آن را می‌خوریم.

وی یادآور شد: تبیین، روشنگری و تربیت وظیفه انقلابی، ذاتی و دینی معلمان است و باید به نحو احسن انجام شود، اگر معلمی در این راستا نیست باید توسط همکارانش هدایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما