شناسهٔ خبر: 52231761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

به روز رسانی می شود...

بازیکنان ایران بعد از پیروزی مقابل عراق چه گفتند؟

تیم ملی ایران ایران امروز موفق شد در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد تیم ملی عراق بگذرد و به جام جهانی قطر صعود کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم ملی ایران امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی عراق رفت که این بازی در پایان با تک گل مهدی طارمی با نتیجه یک بر صفر و صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی قطر به پایان رسید.

گزیده اظهار نظر بازیکنان تیم ملی بعد از صعود به جام‌جهانی را در ادامه می‌خوانید:

مهدی طارمی:

همین که مردم از این پیروزی شاد شدند برای ما کفایت می کند. ان‌شاالله در بازی های آینده هم بتوانیم با اقتدار برنده شویم تا هم مردم خوشحال شوند و هم قدرت و اقتدار ایران را در آسیا نشان بدهیم.

مهدی ترابی:

*این صعود مبارک همه باشد و ان‌شاءالله با بازی‌های دوستانه خوب به جام جهانی رفته و آنجا هم نتایجی در خور شأن تیم ملی به دست بیاوریم.

* این موضوع در نتیجه سعی و تلاش همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بود. همه از جان مایه گذاشتند و خدا را‌‌ شکر نتایجش را‌‌ هم گرفتیم.

*این جام جهانی رقابت‌های سختی است و همه تلاش می‌کنیم شگفتی که در مرحله مقدماتی داشتیم و سریع‌ترین صعود را‌‌ تجربه کردیم، در جام جهانی هم تکرار شده و در آن مسابقات هم به مرحله بعدی برویم.

وحید امیری:

*به مردم عزیزمان تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و خیلی زود به جام جهانی صعود کنیم. 

*امیدوارم برنامه‌ریزی خیلی خوبی داشته باشیم. این پیروزی و خوشحالی را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم ادامه داشته باشد. 

*زاهدی: خوشحالم اولین حضورم در تیم ملی مصادف با صعود به جام جهانی شد

*خوشحالم از اینکه اولین حضورم در تیم ملی مصادف با صعود به جام جهانی شد و این باعث افتخارم است که در این جمع حضور داشتم. امیدوارم در ادامه بازی‌ها با قدرت به میدان برویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

*درباره پیشنهاداتی که دارم، حرف نمی‌زنم و در رسانه‌ها روی آنها مانور نمی‌دهم، اما باید بگویم  چند پیشنهاد خوب دارم. الان تمرکز روی تیم ملی است و بعد از تمرینات تصمیم می‌گیرم.

*عزت‌اللهی: برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی، به سخت‌افزارهایی نیاز داریم

*امیدوارم مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چرا که سلامت آنها مهمتر از شادی است. ان‌شاءالله به موقع کنار هم جشن می‌گیریم.

*برای رسیدن به هر هدفی، به سخت‌افزارهایی نیاز دارید. امیدوارم مسئولان به فدراسیون فوتبال و تیم ملی کمک کنند تا با آمادگی کامل در جام جهانی حاضر شویم.

*جهانبخش: خانم‌های تماشاگر دلگرمی دادند

*خدا را شکر با اقتدار صعود کردیم. به غیر از ۲۰-۱۰ دقیقه ابتدای مسابقه، موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و مقتدرانه‌تر صعود کنیم و بردمان شیرین‌تر شود ولی همین که برنده شدیم، ارزشمند است.

*تلفیق جوانان و با تجربه‌ها در تیم ملی کارساز بوده و امیدوارم این مسیر را پیش برویم و همچنان رو به جلو حرکت کنیم.

*حضور تماشاگران خانم در استادیوم یک دلگرمی خوب برای ما بود و امیدوارم این اتفاقات بیشتر بیفتد که مادران، خواهران و دختران ایرانی را بیشتر در ورزشگاه ببینیم.

انهتای پیام/

نظر شما