شناسهٔ خبر: 52231667 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

۴۰ پرونده در جلسه اخیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اصفهان بررسی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: یکصد و شصت و دومین جلسه ستاد تسهیل استان اصفهان ویژه شهرستان تیران و کرون را تشکیل دادیم که حدود چهل پرونده در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیررضا نقش عصر امروز _پنج‌شنبه هفتم بهمن ماه_ در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در شهرستان تیران و کرون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکصد و شصت و دومین جلسه ستاد تسهیل استان اصفهان ویژه شهرستان تیران و کرون را تشکیل دادیم که حدود چهل پرونده در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: یک سری پرونده‌ها مشکلات عمومی و مسائل زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و راه‌های دسترسی در برخی شهرک‌های صنعتی این شهرستان بود که خوشبختانه با حضور مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی مصوبات خوبی در راستای تسریع در حل مشکلات گرفته شد.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان افزود: در این جلسه اکثر واحدهای تولیدی مباحث بانکی را مطرح کردند و فعالان اقتصادی و کشاورزان و واحدهای صنعتی در بحث تسهیلات دریافتی درخواست امهال داشتند.

نقش اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که برای گلخانه داران ایجاد شده و صادرات آنها به روسیه متوقف شده و با مشکلاتی در زمینه نقدینگی مواجه هستند قرار شد بانک‌ها حداکثر مساعدت را در خصوص تقسیط و امهال برای آن‌ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: در خصوص مسائل غیربانکی هم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات محیط زیستی مطرح شد و برای مجوزهای مورد نیاز مساعدت لازم صورت گرفت.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان با بیان اینکه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز بر تأسیس واحد ریخته گری و واحدهایی که آلایندگی ایجاد می‌کنند بحث و بررسی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: طبق آمایش سرزمین و بحث ممنوعیتی که برای صنایع آلاینده وجود دارد جون در حریم شهرها هستند ابتدا باید آخرین استانداردهای زیست محیطی را کسب و مشکل را حل کنند یا اینکه خارج از حریم شهر قرار بگیرند در غیر این صورت ستاد تسهیل با این طرح‌ها که آلایندگی ایجاد می‌کنند و در شعاع پنجاه کیلومتری هستند مخالف شد زیرا سلامت مردم و مباحث زیست محیطی برای ما اولویت است.

نظر شما