شناسهٔ خبر: 52231016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

باغبانباشی:

موقعیت‌هایمان دو رقمی شد و گل نزدیم/ تا چه زمانی بازی جوانمردانه انجام دهیم؟

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: با وجود فرصت‌های دو رقمی و تلاش بازیکنان، نتوانستیم نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد باغبانباشی پس از شکست دو بر صفر تیم‌فوتسال سپاهان در برابر سن‌ایچ ساوه اظهار کرد: با تیم بالایی جدول بازی داشتیم، بچه‌هایمان خیلی روی حریف فشار گذاشتند، اما روی اتفاقات ۲۰ درصدی دروازه تیم ما باز شد که یکی از آن‌ها را خودمان زدیم؛ در کل بازی خوبی از بازیکنانمان دیدیم و همین روند را باید ادامه دهیم، اتفاقات این فصل تجربه‌ای برای فصل آینده می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بازیکنان جوانی که داریم هر هفته در حال پیشرفت هستیم، نمایش خوبی مقابل حریفان ارائه می‌کنیم و امیدوارم بازی‌های خوب‌مان نتایج مناسبی هم در بر بگیرد. باید بیشتر خلق موقعیت کنیم و دروازه حریفان را بیش از پیش تهدید کنیم؛ دروازه‌بان تیم حریف روز خیلی‌خوبی داشت و تمامی فرصت‌های ما را دفع کرد. ضربات ما به گل تبدیل نشد و روی دو اتفاق بسیار ساده شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان در خصوص نحوه قضاوت داور و رفتارهای تیم حریف تصریح کرد: شکست‌هایمان را با داوری توجیه نمی‌کنیم، اما داوری‌ها باید به‌روز شود؛ در صحنه‌های نزدیک باید عادلانه سوت بزنند. حتی بازیکنان سن‌ایچ هم پنج بار خودشان را روی زمین انداختند، در تمامی آن صحنه‌ها بازی جوانمردانه را رعایت کردیم اما تا کِی باید این کار را انجام می‌دادیم؟ هر زمان ما در آستانه یک حمله بودیم یک بازیکن حریف روی زمین می‌افتاد و این اصلاً درست و حرفه‌ای نیست!

باغبانباشی در رابطه با ضعف گلزنی بازیکنان سپاهان و زدن ضربات آخر خاطرنشان کرد: دروازه‌بان حریف عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، هم در نیمه‌اول و هم در نیمه‌دوم بیش از ۱۰ موقعیت گلزنی ۸۰ درصدی داشتیم و با وجود فرصت‌های دو رقمی و تلاش بازیکنان نتوانستیم نتیجه مناسبی را به‌دست بیاوریم.

نظر شما