شناسهٔ خبر: 52230208 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خرید بلیط هواپیما خارجی با تخفیف

صاحب‌خبر -

در سال‌های اخیر تقاضا برای بلیط هواپیما خارجی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و وجود خطوط هوایی ارزان قیمت، سفرهای بیشتر خارجی قابل دسترس‌ شده‌اند. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیمای خارجی فلای تودی، به راحتی به هر جای دنیا که خواستید سفر کنید.

قیمت بلیط یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر تصمیم شما تاثیر می‌گذارد. در فلای تودی شرایطی فراهم شده تا شما بتوانید بلیط هواپیمای خارجی خود را با تخفیف خریداری کنید و در عین حال از مزایای دیگر سایت بهره ببرید.

بنابراین در ادامه مطلب همراه ما باشید تا درباره مزایای خرید بلیط هواپیمای خارجی فلای تودی با شما صحبت کنیم.

خرید بلیط هواپیما خارجی با بیشترین تخفیف

بلیط هواپیمای خارجی فلای تودی

این روزها دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیمای خارجی وارد سایت فلای تودی شوید و خرید خود را از یک مرجع معتبر انجام دهید. این سایت پرواز ایرلاین‌های خارجی مختلف را در قالب یک برنامه منظم ارائه می‌دهد.

در سامانه رزرواسیون آنلاین فلای تودی می‌توانید در کمترین زمان و با ایمن‌ترین روش بلیط ارزان به کشورهای مختلف مثل بلیط پرواز تهران بانکوک، بلیط تهران استانبول، بلیط تهران بغداد و ... را به صورت آنلاین خریداری کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما خارجی فلای تودی

در فلای تودی شما علاوه بر خرید بلیط ارزان، می‌توانید از مزایایی استفاده کنید که شاید در سایت‌های دیگر قابل ارائه نباشند. این مزایای عبارتند از:

1. دسترسی به تمام پروازهای خارجی

مهمترین مزیت خرید بلیط هواپیما خارجی فلای تودی، این است که می‌توانید اطلاعات بیش از 900 ایرلاین در سراسر جهان را به دست آورید. علاوه بر این، سایت فلای تودی تمامی اطلاعات پرواز مانند یافتن پرواز خارجی مورد نظر، برنامه پرواز، مدت زمان پرواز، تعداد توقف و ... را به شما نمایش می‌دهد. فرقی نمی‌کند که شما به فکر خرید بلیط لندن به تهران فلای تودی باشید یا به دنبال بلیط تهران مسکو بگردید، شما می‌توانید به تمامی این پروازها دسترسی داشته باشید. 

خرید بلیط هواپیما خارجی با بیشترین تخفیف

2. پنل اختصاصی برای کاربران

هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی در وب سایت فلای تودی، یک پنل اختصاصی ثبت شده در این سامانه خواهید داشت. با ورود به این پنل نه تنها می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید، بلکه می‌توانید تاریخچه بلیط‌های خریداری شده خود را ببینید، پرواز جدید خود را پیگیری کرده و با شارژ مجدد حساب کاربری، خریدتان را سریعتر انجام دهید.

3. استفاده از فیلتر پرواز خارجی

محیط سایت فلای تودی طوری طراحی شده است که به راحتی به پرواز خارجی مورد دسترسی داشته باشید و بدون دردسر بلیط‌های خارجی ارزان قیمت را نیز از این سایت خریداری کنید. همچنین، در صفحه نتایج جستجوی پرواز با استفاده از فیلترهای موجود، می‌توانید نتایج جستجو را متناسب با نیاز خود محدود کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که به پروازهای متناسب با نیاز خود دسترسی داشته باشید و تصمیم‌گیری در مورد خرید بلیط هواپیما ارزان تر را برای شما آسا‌ن می‌کند.

4. امکان خرید بلیط با کارت شتاب

بسیاری از کاربران هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی با نحوه پرداخت آن مشکل دارند. در فلای تودی امکان رزرو بلیط بدون نیاز به کردیت کارت (مستر کارت و ویزا کارت) وجود دارد.

با دسترسی به سامانه رزرواسیون پروازهای خارجی فلای تودی، می‌توانید به صورت آنلاین بلیط هواپیماهای خارجی را خریداری کرده و در محیطی امن و از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی و از کارت شتاب، پرداخت را انجام دهید.

5. امکان خرید بلیط ارزان هواپیمای خارجی

اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیمای خارجی هستید، قطعا فلای تودی بهترین گزینه برای شماست. این سایت با همکاری مستقیم و بدون واسطه با ایرلاین‌های خارجی، ارزان‌ترین بلیط را به شما پیشنهاد می‌کند. علاوه بر این، سیستم اطلاع رسانی قیمت فلای تودی یکی از مزیت‌های برتر این سیستم نسبت به بسیاری دیگر از وب سایت‌های فروش بلیط هواپیما است.

خرید بلیط هواپیما خارجی با بیشترین تخفیف

برای استفاده از این سیستم کافیست ایمیل خود را ثبت کنید. بنابراین هر زمان که بلیط هواپیما ارزان شود، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود تا بتوانید به راحتی و در بهترین زمان بلیط خود را تهیه کنید.

یکی دیگر از خدماتی که فلای تودی برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی به کاربران خود ارائه می‌دهد، تقویم قیمت فلای تودی است. فقط باید پرواز خارجی در مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید. صفحه نتایج گزینه‌ای به نام تقویم قیمت را نشان می‌دهد که تمام پروازهای خارجی ارزان قیمت را در تاریخ انتخابی شما به نمایش می‌گذارد. اگر برای خرید بلیط عجله ندارید، می‌توانید از طریق تقویم قیمت، بلیط ارزان هواپیما خریداری کنید.

6. امکان استرداد آنلاین بلیط

اگر پس از خرید بلیط هواپیما خارجی به هر دلیلی بخواهید بلیط خود را کنسل کنید، به راحتی می‌توانید از استرداد آنلاین بلیط استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست بازپرداخت بلیط پرواز خود را به فلای تودی ارسال کنید و پس از کنسل شدن بلیط، هزینه آن بلافاصله به حساب شما بازگردانده می‌شود.

7. پشتیبانی 24 ساعته

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای تودی، یک تیم مجرب و حرفه‌ای شما را حمایت می‌کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص خرید بلیط، کارشناسان فلای تودی به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

نظر شما