شناسهٔ خبر: 52229409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ایران _ عراق | صعود در آزادی در غیاب ستاره‌ها! زمان و لینک پخش زنده بازی ایران – عراق

صاحب‌خبر -

شفقنا – تیم ملی فوتبال ایران برای قطعی کردن صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ بعد از ظهر امروز به مصاف تیم عراق خواهد رفت.

به گزارش شفقنا ورزشی، دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی قطر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی تهران با هم دیدار خواهند کرد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که با کسب 16 امتیاز از شش بازی خود در جایگاه نخست گروه A آسیا قرار دارد در شرایطی به مصاف تیم عراق خواهد کرد که در صورت کسب پیروزی در این دیدار خانگی صعود خود را به جام جهانی 2022 قطر قطعی خواهند کرد.

ملی پوشان فوتبال ایران در صورت برد مقابل عراق و صعود به جام جهانی از حیث صعود سریع به جام جهانی هم رکوردار خواهند شد، چرا که بیش از این هیچ تیمی زود‌تر از دو هفته مانده به پایان این رقابت‌ها نتوانسته است صعود خود را قطعی کند.

اما نکته منفی دیدار امروز برای تیم ملی ایران غیبت چند ستاره این تیم به علت ابتلا به کرونا خواهد بود. سید مجید حسینی، احمد نوراللهی و مهدی قایدی سه بازیکنی هستند که به علت ابتلا به کرونا از لیست تیم ملی برای دیدار مقابل عراق کنار گذاشته شدند، احسان حاج صفی و سردار آزمون هم که تا روز گذشته تست کرونای آن‌ها مثب اعلام شده، قادر نخواهند بود تیم ملی را در بازی امروز همراهی کنند.

مهدی طارمی هم که به علت شرایط بد جوی کشور ترکیه نتوانسته بود به اردوی تیم ملی ملحق شود،شب گذشته به ایران رسید و پس دادن تست کرونا به قرنطینه رفت و حالا با منفی شدن تست کرونای طارمی، این مهاجم مشکلی برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق ندارد.

عراق هم به مانند ایران با تعداد بالای بازیکنان کرونایی برای دیدار امروز مواجه شده است. یاسر قاسم، سعد ناطق، مناف یونس، امجد عطوان، شیرکو کریم، حسین علی، مصطفی ناظم و حسین جبار هشت کرونایی تیم ملی عراق خواهند بود که در دیدار امروز نمیتوانند مقابل ایران به میدان بروند.

پیش بینی می شود تیم ملی فوتبال ایران با ترکیب زیر به مصاف تیم ملی عراق برود؛

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، شهاب زاهدی

زمان و لینک پخش زنده بازی ایران – عراق

نظر شما