شناسهٔ خبر: 52228048 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد:

برف و کولاک در محورهای استان اصفهان/تصادف زنجیره‌ای در محور اصفهان _ نائین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به شدت برف و کولاک و وزش باد در محورهای سمیرم _ شهرضا، سمیرم _ یاسوج و محورهای غرب استان شامل خوانسار، بویین و میاندشت، فریدونشهر، چادگان و فریدن باید رعایت اصول ایمنی در تردد و عدم مسافرت‌های غیرضروری و استفاده از زنجیر چرخ مورد توجه رانندگان باشد.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شدت برف و کولاک و وزش باد در محورهای سمیرم _ شهرضا، سمیرم _ یاسوج و محورهای غرب استان شامل خوانسار، بویین و میاندشت، فریدونشهر، چادگان و فریدن لازم است رعایت اصول ایمنی در تردد و عدم مسافرت‌های غیرضروری و استفاده از زنجیر چرخ مورد توجه رانندگان باشد.

تصادف و کندی تردد در محور اصفهان _ نائین

وی افزود: در محور اصفهان - نائین به علت طوفان گردوغبار چهار دستگاه سواری، یک دستگاه تانکر، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت باهم برخورد کردند که این حادثه یک مجروح داشته و عوامل امدادی و راهداری در محل حضور دارند و تردد در این منطقه به کندی برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در پی کاهش شدید دما و افزایش استفاده از لوازم گرمازا رعایت اصول ایمنی در استفاده از لوازم گرمازا توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: از اول سال تاکنون در اثر وقوع حوادث به علت نقص در بخاری، پکیج، آبگرمکن و دودکش‌های غیر استاندارد و نشت گاز تعداد ۲۵ نفر در سطح استان جان باخته‌اند و بیش از ۳۰۰ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

شیشه‌فروش افزود: با توجه به کاهش دما در سطح استان به خصوص مناطق غرب و جنوب تاکید می‌شود مشترکان آب شرب جهت پیشگیری از یخ‌زدگی و بروز خسارت به تأسیسات آب شرب نسبت به حفاظت کنتورها و شبکه‌های آب شرب در برابر سرما و یخ‌زدگی اقدام کنند.

نظر شما