شناسهٔ خبر: 52227049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

بخشی از منابع بانکی برای اشتغال در مناطق محروم استان هزینه شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتظار داریم بخشی از منابع بانکی به مناطق دور افتاده و محروم برود و بدون هدر رفت، برای اشتغال، سرمایه گذاری و درآمد در طرح های کوچک و خانگی هزینه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی احمدزاده ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیران بانک‌های استان افزود: در شهرستان‌ها با فرمانداران جلسه برگزار شود و با هماهنگی، منابع به سمت طرح‌های اشتغال زا هدایت شود.

وی بیان داشت: توجه به اشتغال روستاها به خصوص در مناطق دور افتاده همچون زیلایی، دیشموک، چاروسا و سیلاب کلوار ضروری است.

وی بیان داشت: تلاش برای فقرزدایی، محرومیت زدایی و توانمندسازی این مناطق به اراده و روحیه جهادی نیازمند است و هرجایی که لازم باشد شما را حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

استاندار افزود: پرداخت تسهیلات با بهره چهار درصد در بانک در بخش‌های ازدواج جوانان، طرح زوج‌های نابارور، تسهیلات کرونایی، درمان، بیمه حوادث روستایی، سفرهای زیارتی و اشتغال روستایی حرکتی ارزشمند است.

وی تصریح کرد: برخی از هزینه‌ها برای مردم سنگین بوده و خارج از توان آنهاست و در ارائه خدمات پیشگام باشید و تنوع این خدمات بیشتر و گسترده‌تر شود و تداوم یابد.

احمد زاده سقف ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال با بهره چهار درصد را برای حل مشکلات مردم و ایجاد اشتغال خرد مؤثر عنوان کرد.

نظر شما