شناسهٔ خبر: 52227046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

آموزش و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی برای انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی برای انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین انجم شعاع در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن و زمینه ساز تحول در کشور، منطقه و جهان بود خاطر نشان کرد: امام خمینی برای حاکمیت ارزش ها و آرمان های اسلامی انقلاب کرد.

وی بر انتقال ارزش‌های  اسلامی و آرمان های انقلاب به نسل نوجوان و جوان تاکید کرد و افزود: اگر این ارزش های به خوبی به این نسل منتقل نشود دشمن با ترفند های مختلف جوانان ما را به سمت سویی دیگر سوق می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش بر اساس رسالتی که دارد باید آینده کشور را بسازد، بر تربیت نسلی متعهد و کارآمد در مدارس تاکید کرد.

انجم شعاع بر حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب به نسل جوان و نوجوان است.

بر پایه این گزارش: نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و معاونان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به صورت مجازی برگزار شد.

نظر شما