شناسهٔ خبر: 52226807 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر

صاحب‌خبر -

در پانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک ایران از مهندس زینلی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کویرتایر به عنوان پیشکسوت وفرهیخته صنعت تایر کشور تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر

به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر در این همایش که مدیران و فعالان صنعت تایر کشور حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و تندیس پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک،  از بیش از سه دهه تلاش ارزشمند و شایسته آقای مهندس سیدمحمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر قدردانی شد.

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر

در این لوح تقدیر که به امضای دبیر انجمن صنفی صنعت تایر ومدیرعامل شرکت مهندسی وتحقیقات صنایع لاستیک رسیده آمده است: فعالیت های چشمگیر،کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات ومسائل صنعت تایر کشور نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جناب عالی است. بدینوسیله از تلاش مجدانه شما در جهت شکوفایی صنعت تایر و نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌گردد.

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر

در بخش دیگری از این قدردانی آمده است: برگزارکنندگان پانزدهمین همایش ملی لاستیک ایران و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک فرصت را مغتنم می‌دانند تا به پاس زحمات حضرت عالی در راه رسیدن به خودکفایی میهن اسلامی و اشتغال‌زایی برای متخصصین ایرانی در عرصه این صنعت و به منظور تجلیل و سپاسگزاری از تلاش چند ده ساله شما، این لوح پیشکش حضور پر لطفتان می شود. موفقیت روز افزون جناب عالی را در عرصه تولید و صنعت از خدای متعال مسالت داریم.

نظر شما