شناسهٔ خبر: 52226805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

دانلود انیمیشن های برتر چند دهه گذشته

صاحب‌خبر -

برخی با شنیدن انیمیشن این تفکر را در ذهن خود ایجاد میکنند که این موضوع محتوایی کودکانه محسوب می شود. درصورتی که به این شکل و صورت نیست، درواقع می توان محتوای انیمیشن ها را پندآموزترین موارد سینمایی معرفی کرد. تماشای کارتون توسط کاربران سبب پراهمیت شدن جمله دانلود انیمیشن شود.

در زمینه ساخت انیمیشن اکنون شرکت های بسیار زیادی فعالیت کرده و میکنند و هریک جذابیت خاص خود را دارا هستند. اما یکی از کمپانی های ساخت کارتون و یا انیمیشن همیشه مورد توجه بوده است. شرکت پیکسار «Pixar» بزرگترین کمپانی ساخت محتوای انیمیشنی در تاریخ قلمداد می شود. این شرکت بزرگ با همکاری دیزنی سینمایی های خوبی را به بینندگان ارائه داده است.

البته باید در نظر داشت که فیلم های انیمیشنی پیکسار اکنون به نام شرکت و کمپانی والت دیزنی The Walt Disney Company به بینندگان در سراسر جهان ارائه داده می شود. مجموعه ای از انیمیشن های معروف و پربازدیدی که همیشه مورد حمایت قرار می گیرند ساخته شرکت والت دیزنی می باشند.

اما بهتر است کمی بیشتر از کمپانی والت دیزنی و پیکسار اطلاعات بدست بیاوریم.

 

شرکت و کمپانی پیکسار

دانلود انیمیشن های برتر چند دهه گذشته

کمپانی پیکسار Pixar Animation Studios یک شرکت پویانمایی رایانه ای آمریکایی بوده که از سال 1983 تاکنون فعالیت های خود را آغاز کرده است و اولین سهامدار این مجموعه بیل گیتس می باشد. سهام ابتدایی خریداری شده به قیمت 5 میلیون دلار بود که بیل گیتس با انجام این کار پیکسار را به نام خود ثبت کرد.

رفته رفته فعالیت های این مجموعه رایانه پیشرفت کرد و صعود پیکساردر زمینه انیمیشن سبب شد تا سهام این مجموعه بالاتر رود. در سال 1993 اولین پروژه قوی و مورد حمایت بینندگان به نام «داستان اسباب بازی» ساخته شد. ساخت این انیمیشن زیبا سبب شد تا توجهات به سمت پیکسار بیشتر از پیش شده باشد.

همین موضوع سبب شد تا در سال 2006 شرکت والت دیزنی خبر از توافق وی با پیکسار برای خرید کل مجموعه به قیمت 7.4 میلیارد دلار را به رسانه ها دهد. دیزنی بهترین مهره خود را به حرکت درآورده بود و اکنون تمام بازار انیمیشن و محتوای کارتونی را در جهان به خود اختصاص داده است.

 

شرکت و کمپانی والت دیزنی

کمپانی والت دیزنی The Walt Disney Company که معمولا شما کاربران این شرکت را به نام دیزنی می شناسید یک شرکت رسانه ای گروهی آمریکایی چند ملیتی بوده که عنوان بزرگترین شرکت سرگرم کننده جهان را از آن خود کرده است.

شرکت دیزنی برای اولین بار توسط والت دیزنی و برادرش روی اولیور دیزنی در سال 1923 در قالب شرکتی کوچک برای ساخت انیمیشن ایجاد شد. این شرکت اکنون زیرمجموعه های بسیار زیادی را در اختیار دارد. معروف ترین این کمپانی ها: والت دیزنی پیکچرز، پیکسار، مارول استودیو و مارول اینترتینمنت می باشند.

چندین مجموعه انیمیشنی خوب توسط شرکت دیزنی و پیکسار به انتشار رسیده که هریک داستان های خاص خود را به همراه داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. بهتر است با 3 مجموعه پرمخاطب آشنا شویم:

 

  • دانلود انیمیشن شگفت انگیزان The Incredibles

دانلود انیمیشن های برتر چند دهه گذشته

شگفت انگیزان را به همه بخاطر می آورند و تقریبا از جوان و مسن این سینمایی انیمیشنی را مشاهده کرده اند. دوبله فارسی این انیمیشن بسیار قوی کار شده است و از پربازدید ترین محتواها درون کشور ایران محسوب می شود. داستان این انیمیشن درخصوص خانواده ای با قدرت ماورایی قوی بوده که هریک از انرژی و مهارت خاصی برخوردار بوده که سعی دارند برخلاف قوانین دولتی با خرابکاری و تخریب مقابل ابرشرورهای خود ساخته قد علم کنند. این انیمیشن کاراکترهای بیاد ماندنی را خلق کرد و همین موضوع سبب شد تا برای سال ها از یاد نرود و هنوز هم جز پربازدید ها محسوب شود.

 

  • دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی Toy Story

دانلود انیمیشن های برتر چند دهه گذشته

داستان اسباب بازی را همه دیده اند. دلیل محبوبیت بالای این انیمیشن کیفیت بالای محتوا باتوجه به سال ساخت آن می باشد. این انیمیشن در سال 1995 به انتشار رسید و اولین محصول پیکسار محسوب میشد. این انیمیشن بقدری به شهرت رسیده بود که سازندگان مجموعه داستان اسباب بازی تا دو دهه ساخت آن را ادامه دادند و همه بینندگان و علاقه مندان هنوز هم داستان اسباب بازی را از محتواهای خوب و دیدنی تلقی می کنند.

 

  • دانلود انیمیشن ماشین ها Cars

ماشین ها محصول پیکسار و دیزنی بوده که اولین قسمت خود را در سال 2006 به انتشار رساندند. این انیمیشن زیبا در سه قسمت به انتشار رسید که هر 3 بخش از داستانی قوی و دیدنی برخوردار می باشند. داستان این انیمیشن درخصوص ماشینی سرعتی و پرمهارت در مسابقات رالی بوده که با غرور بسیار زیاد خود مسابقه مناسبی نخواهد داشت. تعلیم این ماشین و تنبیه وی در یک منطقه دور افتاده سبب می شود استیو مک کوئین بتواند به مسابقات بازگردد اما اینبار قوی تر و سریعتر از همیشه.

 

کاران مووی بزرگترین مرجع دانلود انیمیشن

کاران مووی رسانه ای بزرگ بوده که کاربران می توانند با ورود به این مجموعه به تمامی آرشیوهای محتوایی دسترسی داشته باشند. دانلود فیلم جدید خارجی نیز می تواند از گزینه های دانلود کاربران محسوب شود. گرچه در دانلود انیمیشن می توانید تمامی محتواهای فوق را دانلود کرده تا نهایت لذت را ببرید.

نظر شما