شناسهٔ خبر: 52223695 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خرید تشک از نمایندگی رسمی تشک رویال

خرید تشک رویال طبی می تواند گاهی به یک تجربه بد منتهی شود اگر ما در زمان خرید تجربه و یا اطلاعات کافی درباره آن نداشته باشیم. شرکت تشک رویال تولید کننده محصولات کالای خواب با سابقه هدف ارائه محصولات با کیفیت در زمینه تشک در ایران است. اساس کار این برند استفاده از دانش روز دنیا و تجهیزات مدرن در ساخت و ساخت تجهیزات خواب مدرن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تشک رویال، این مجموعه دارای سابقه ای طولانی در خانواده های ایرانی هستند که با عملکرد خوب کارشناسان مجرب این شرکت، بیشتر تقویت شده و مجموعه خود را در سطح بین المللی گسترش داده است.

در سال های اخیر ، به دلیل بازخورد مثبت مصرف کنندگان، این اقدام به تولید محصولات تشک ویژه برای مسائل مختلف و شرایط سنی متفاوت کرده است. لیست محصولات تشک رویال شامل نمونه هایی برای کودکان و نوجوانان و انواع پزشکی (طبی یا ارتوپدیک) و تشک های فنری میباشد. بخشی از انواع تشک های رویال یک نفره و دونفره عبارتند از:

  •  تشک رویال فنر پاکتی
  •   تشک طبی فنری رویال
  •  تشک رویال مهمان
  •  تشک رویال هتلی و بیمارستانی
  •  تشک مموری فوم رویال

برای بسیاری از مشتریان که قصد خرید تشک رویال طبی را دارند این سوال مطرح می ‌شود که لایه‌ های اصلی تشک رویال، از چه متریال‌ هایی تشکیل شده است، ما در این مقاله به طور کامل در این مورد توضیح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

قبل از اینکه توضیحی بدهیم، بایستی تشک ‌ها را دسته بندی کنیم و از چه نوع تشکی می ‌خواهیم استفاده کنیم، چون متریال تشک ‌ها بسته به سلیقه ‌ها متفاوت است. انواع تشک عبارتند از:

خرید تشک از نمایندگی رسمی تشک رویال

  •  تشک‌ طبی
  •  تشک سوپر طبی فنری

متریال تشکیل دهنده در هنگام خرید تشک رویال طبی

این نوع تشک ‌ها همان‌طور که از اسم آن مشخص است، تشک طبی، مدیکال و یا پزشکی هم نامیده می ‌شود، این نوع تشک‌ها دارای سختی 90% است، یعنی در حد یک الی دو سانتی‌ متر فرو رفتگی دارد، و مناسب افرادی است که استخوان‌های نسبتا ضعیفی دارند و یا نباید تشک آن ‌ها قابلیت انعطاف زیادی داشته باشد.

در کل می ‌توان برای افرادی که عمل ‌های ارتوپدی و یا ستون فقرات انجام می ‌دهند و یا سالمندان که از استخوان‌ های ضعیفی دارند و پزشک به آن‌ ها پیشنهاد می ‌دهد این نوع خرید تشک طبی مناسب باشد. متریال تشکیل دهنده تشک ‌های طبی شامل پارچه درجه یک لایکو ترک گرد بافت،نمد، اسفنج، ریباند می ‌باشد.

متریال تشکیل دهنده تشک‌های سوپر طبی فنری

این تشک ‌ها با توجه به قابلیت انعطاف مناسب، طرفداران زیادی دارد، که حدود 70% افرادی که برای خرید تشک اقدام می‌ کنند، این نوع تشک را مورد پسند قرار می‌ دهند.

تشک‌های طبی فنری به دو نوع فنر متصل (به هم پیوسته) و فنر منفصل (فنر جدا از هم) تقسیم می ‌شوند، که فنرهای منفصل طرفداران بیشتری در این زمینه دارد.

  •  متریال تشک‌های فنر متصل

متریال این نوع تشک ‌ها عبارتند از : پارچه لایکو، نمد، اسفنج و فنرهای به هم پیوسته به صورت مارپیچی هستند، که بسته به نوع فنر و ضخامت فنر و لایه های فنر، می ‌تواند تفاوت داشته باشد. دور فریم این نوع تشک ‌ها بسته به نوع کیفیت و ضخامت تشک تفاوت پیدا خواهد کرد.

  •  متریال تشک های فنری منفصل ( پاکتی)

خرید تشک از نمایندگی رسمی تشک رویال

خرید تشک رویال طبی از این نوع در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا در گذشته فنرهای متصل استفاده زیادی داشت، اما فنر های متصل با توجه به پیوسته بودن فنرهای آن، در صورتی که در یکی از نواحی تشک فشار آورده می ‌شد، کل تشک را در بر می‌ گرفت.

اما این مشکل را فنرهای منفصل پاکتی حل کرد؛ یعنی در صورتی که ضربه ‌ای به یک نقطه از تشک وارد شود، تنها همان نقطه به داخل فر می ‌رود، و کاری به نقاط دیگر تشک ندارد، که این یکی از مهمترین و بهترین مزایای آن، در انتخاب اکثر افراد برای خرید این نوع تشک‌ است.

متریال تشک ‌های فنری منفصل پاکتی، عبارتند از: پارچه درجه ۱ لایکو ترک، نمد، اسفنج ریپاند، فنرهای ریز استیل جدا از هم که به صورت پاکتی جهت کاهش لرزش تشکیل شده است.

سخن پایانی

در مقاله بالا سعی کردیم، اطلاعاتی را در زمینه متریال داخلی تشک رویال برای خرید تشک رویال اصل به شما عرضه کنیم، اما در صورتی که نیاز به اطلاعات تکمیلی در این زمینه داشتید، و یا قصد خرید تشک را دارید، می ‌توانید از کارشناسان ما در سایت تشک کمک بگیرید.

توصیه می شود تشکی که برای خواب خود انتخاب می کنید از الیاف طبیعی ساخته شده باشد. تمام محصولات و تشک های ساخت شرکت رویال از الیاف طبیعی ساخته شده اند تا آسیب ها، بیماری ها و آلرژی های پوستی را از شما دور کنند.

هنگام خرید تشک رویال طبی باید به یک نکته توجه داشته باشید که آن هم نرمی و سختی تشک است. طبق گفته پزشکان ارتوپدی، سفتی تشک باید به گونه ای باشد که ستون فقرات شما مانند همان وضعیتی باشد، که در حالت ایستاده هستید.

نداشتن تشک رویال با شرایط فوق بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. شرکت Royal با بررسی این شرایط سعی در تولید محصولات استانداردی داشته که خواب راحت و آرام شما را تضمین می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

نظر شما