شناسهٔ خبر: 52223179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

بازگشت احتمالی کاپیتان کیانی به تراکتور

مهدی کیانی که چند سال بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر دست بست و یکی از محبوب ترین بازیکنان نزد هواداران این تیم محسوب می‌شود، احتمالا دوباره پیراهن سرخ تبریزی ها را برتن کند. کیانی که از تراکتور به سپاهان رفت و از نیم فصل سال گذشته بازیکن مس رفسنجان است، مدتی است جایی […]

صاحب‌خبر -

 

 

مهدی کیانی که چند سال بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر دست بست و یکی از محبوب ترین بازیکنان نزد هواداران این تیم محسوب می‌شود، احتمالا دوباره پیراهن سرخ تبریزی ها را برتن کند.
کیانی که از تراکتور به سپاهان رفت و از نیم فصل سال گذشته بازیکن مس رفسنجان است، مدتی است جایی در ترکیب تیم نارنجی پوش ندارد. درباره او گفته می‌شود مصدومیتی از ناحیه کمر دارد که اذیتش می‌کند اما مشکل او حاد نیست.
با این حال با توجه به اینکه مسی ها یک هافبک دفاعی را در نقل و انتقالات تا آستانه قرارداد هم برده‌اند، احتمال جدایی کیانی بسیار بالا است.
کیانی که در فصل گذشته نیز بحث بازگشتش به تراکتور مطرح بود، حالا در نقل و انتقالات نیم فصل احتمال دارد این مساله را محقق کند. درباره او گفته می‌شود مذاکراتی را با مسئولان تراکتور داشته و احتمال بازگشتش وجود دارد.
کیانی ۳۵ ساله در صورتی که به تراکتور برگردد، بار دیگر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست خواهد بست و این فرصت را خواهد داشت در تیمی که از آن به فوتبال ایران معرفی شد، عملکردش را نشان بدهد.

نظر شما