شناسهٔ خبر: 52222846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان اعلام کرد؛

پلاک گذاری ۹۵ درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان

همدان- رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان از پلاک گذاری ۹۵ درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جهانگیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۹۵ درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان شامل سی هزار و ۳۰۰ تراکتور و یک هزار و ۵۳۰ کمباین پلاک‌گذاری شده است، عنوان کرد: از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکنون ۲۵ هزار و ۱۴۱ فقره پلاک‌کشاورزی در مراکز تعویض پلاک استان به ماشین‌های کشاورزی تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۵ فقره پلاک برای ماشین‌های نو پلاک بوده و تعداد سه هزار و ۹۰۶ فقره پلاک جهت تعویض پلاک ماشین‌های تغییر مالکیت داده شده، اختصاص داده شد.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان با بیان اینکه تراکتور و کمباین‌های خریداری شده از کارخانه از سال ۱۳۸۸ به صورت پلاک دار تحویل متقاضی شده‌اند، اضافه کرد: دلیل عدم پلاک گذاری مابقی ماشین‌ها که در حدود ۵ درصد است نیز نقص مدارک‌هویتی، استهلاک ماشین، عدم تمایل کشاورز و مواردی از این قبیل بوده است.

جهانگیری در تشریح آمار شماره گذاری ماشین‌های کشاورزی نیز عنوان کرد: از مجموع ۲۱ هزار و ۲۳۵ مورد در سطح استان همدان بیشترین میزان شماره گذاری مربوط به شهرستان‌های کبودراهنگ، بهار، همدان، رزن و درگزین بوده است.

نظر شما