شناسهٔ خبر: 52220217 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر نانت

نانت از جمله شهرهای جذاب و دیدنی در فرانسه است. این شهر گردشگری از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد، و از سوی علاقه مندان زیادی مورد توجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نانت از جمله شهرهای جذاب و دیدنی در فرانسه است. این شهر گردشگری از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد، و از سوی علاقه مندان زیادی مورد توجه است. این شهر شلوغ پایتخت فرهنگی فرانسه شناخته می شود، و امروزه یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است. شهرت این شهر به دلیل مناظر زیبا و چشم اندازهای طبیعی آن می باشد. وجود رودخانه لوار که از طبیعت باشکوهی برخوردار است می تواند بر جذابیت های این شهر توریستی بیفزاید. این شهر از جاذبه های تاریخی همچون قلعه ها، موزه ها و گالری  های  هنری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر بوردو

مکان های تفریحی نانت

این شهر منطقه ای با جاذبه های هنری شگفت انگیز می باشد. همانطور که اشاره شد موقعیت بسیار مناسب آن و قرار گرفتن در نزدیکی رودخانه لوار موجب شده است، این شهر یک منطقه توریستی جذاب شود. خیلی از گردشگران این شهر را به واسطه جاذبه های هنری، موزه ها، گالری ها و … می شناسند. برخی از خانه های سلطنتی که از معماری اعیانی و باشکوهی برخوردار هستند، می توانند گزینه مناسبی برای سفر به این مناطق باشند.

این شهر یکی از دیدنی های فرانسه است، که به دلیل ارزش فرهنگی و تاریخی مورد توجه است. نگاهی به دیدنی های فرانسه نشان می دهد، که این کشور تا چه میزان در میان علاقه مندان مشهور است، و امروزه یکی از مهم ترین کشورهای گردشگری است.

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر نانت

جاذبه های مهم نانت

باغ گیاه شناسی نانت:
یکی از مهم ترین جاذبه هایی که در این شهر وجود دارد، باغ گیاه شناسی آن می باشد. این باغ در قرن ۱۸ میلادی ساخته و تاسیس شده است، و برای مردم این شهر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. مساحت باغ گیاه شناسی حدود ۷۰۰۰ هکتار است و بیش از ۱۰۰ گونه گل مختلف در آن وجود دارد. اگر قصد سفر به کشور فرانسه و بازدید از دیدنی های نانت را دارید، این مکان می تواند یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر باشد. در این طبیعت زیبا یک درخت بسیار قدیمی وجود دارد که اخیرا جشن ۳۰۰ سالگی آن برگزار شده است، و نشان از قدمت این باغ دارد.

کاخ دوک‌ های بریتنی نانت:

اگر قصد بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر را دارید، کاخ دوک های بریتنی می تواند شما را حیرت زده نماید. این کاخ در سال ۱۲۰۷ ساخته شده است و تا سال ۱۹۴۱ مورد استفاده پادشاهان بریتنی قرار گرفته است. این کاخ بزرگ و دیدنی سالیان زیادی است، که به عنوان یک ساختمان مهم ملی در فهرست آثار ملی کشور فرانسه به ثبت رسیده است. این ساختمان دارای معماری خاص و منحصر به فردی می باشد، که سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. اگر می خواهید در طول سفر خود با یک مکان هیجان انگیز رو به رو شوید پیشنهاد می کنیم، بازدید از این کاخ را فراموش نکنید.

باغ ژاپنی نانت:

یکی دیگر از دیدنی های نانت باغ ژاپنی می باشد، که می تواند هر مسافری را مجذوب زیبایی خود نماید. این باغ در خیابان آنری باربوس واقع شده است، و همه روزه به جز روزهای تعطیل برای بازدید عموم باز می باشد، و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه اندک از این جاذبه فوق العاده دیدن نمایند. این باغ دارای مساحت بسیار کمی می باشد، ولی در این حال یک زیبایی وصف ناپذیری را به منطقه بخشیده است، و برای مردم این شهر به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. روزانه تورهای زیادی به همراه راهنما به باغ ژاپنی سفر می کنند، تا بتوانند از زیبایی و آرامش آن استفاده نمایند.

سالن تئاتر گرالن نانت:

معماری این ساختمان بزرگ توسط متورن کروسی انجام شده است و قدمت آن به حدود ۲۵۰ سال پیش باز می گردد. در این سالن سالانه رویدادهای مهم سینمایی انجام می شود، و بازیگران اروپایی زیادی از آن بازدید می کنند. این سالن گنجایش ۸۲۲ نفری دارد، و طراحی معماری آن ارزشمند است. یکی از بخش های جذاب در معماری این بنا ۸ ستونی است، که متعلق به امپراطوری رومی ها و یونانی ها می باشد.

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر نانت

موزه ژول ورن نانت:

این موزه نیز یکی دیگر از دیدنی های جذاب هنری در شهر است. شما با بازدید از این موزه می توانید با جذابیت های فرهنگی زیادی از این منطقه آشنا شوید. این موزه در طول روز از ساعت های ۱۰ تا ۷ عصر آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است. این موزه در سال ۱۹۷۸ بنا شده است. و در سال ۲۰۰۵ نیز بازسازی شد. در این موزه مجموعه ارزشمندی از کتاب های جذاب، اسناد، اشیای عتیقه و … وجود دارند.

لو لیو اونیک:

یکی دیگر از دیدنی های فرهنگی و هنری نانت مرکز هنرهای معاصر شهر می باشد. در این بنا می توانید بخش های مختلفی از هنر یک شهر را مشاهده کنید. با بازدید از این مرکز تجربیات جدیدتری کسب می کنید، و می توانید با تئاتر، معماری، ادبیات و حتی رقص مردمان این شهر از نزدیک آشنا شوید. هدف از احداث این مرکز فعالیت های هنری و نمایشی بوده است.

موزه چاپ نانت:

در این شهر موزه های مختلف با هدف های متعدد احداث شده اند. هر یک از این موزه ها می تواند به بخش های فرهنگی مهمی در این شهر اشاره نمایند. در این موزه نیز هدف چاپ و به تصویر کشیدن روش های مختلفی است که برای چاپ به کار می رود. در این موزه می توانید با شیوه های مکانیکی، دستی و الکترونیکی از نزدیک آشنا شوید. این میراث غنی به حفظ کتاب های ارزشمندی کمک کرده است، و برای علاقه مندان به کتاب و فرهنگ با اهمیت است. در این موزه نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود، تا اطلاعات و آگاهی بیشتری به علاقه مندان در این زمینه داده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما