شناسهٔ خبر: 52217678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادرجویبارگزارش داد:

ديدار جعفري سرپرست معاونت توسعه‌ کتابخانه هاي عمومي اداره کل استان با رستمعلي سرپرست فرمانداري جويبار

صاحب‌خبر -
ديدار جعفري سرپرست معاونت توسعه‌ کتابخانه هاي عمومي اداره کل استان با رستمعلي سرپرست فرمانداري جويبار

خبرگزاری آریا- دیدار جعفری سرپرست معاونت توسعه‌ کتابخانه های عمومی اداره کل استان با رستمعلی سرپرست فرمانداری جویبار            .
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان جویبار، جعفری سرپرست معاونت توسعه‌ کتابخانه های عمومی اداره کل استان با همراهی اکبری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جویبار با کمال رستمعلی سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار در محل ساختمان فرمانداری دیدار و گفت‌وگو کرد .  
جعفری در این دیدار با اشاره به این که شهرستان جویبار دارای سه کتابخانه و دو پروژه نیمه کاره می باشد، گفت : کتابخانه شهید رضا کاکو در جویبار، میرعیسی هاشمیان در شورکا و حجه الاسلام اکبریان در کوهی خیل واقع شده و پروژه نیمه کاره کتابخانه لاریم با 95 درصد و کتابخانه شهیدان معلمی در کلاگرمحله با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در  حال احداث می باشد.           
وی گفت: نزدیک به 50 هزار نسخه کتاب وجود دارد و جلسات انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هر دو ماه به ریاست فرماندار و اعضای مهم فرهنگی شهرستان برگزار می گردد.        
ایشان از جمله کارهای مهم نهاد کتابخانه های عمومی کشور را برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد و ادامه داد : این جشنواره هم در بحث مطالعه و هم در بحث شناخت آقا امام رضا ( ع ) بسیار مهم و حائز اهمیت است.
کمال رستمعلی سرپرست فرمانداری جویبار نیز در این نشست بیان داشت: کتاب حاصل سالها و قرن ها تجربه اندوزی بشر است و پیشرفت و ترقی امروز بشر به واسطه فلسفه وجودی کتاب می باشد.       
رستمعلی تاکید کرد : فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در صدر کار ما باشد.

نظر شما