شناسهٔ خبر: 52216430 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ساعت هوشمند Ray K’anabis ویژه ورزشکاران

این ساعت هوشمند دارای چندین ویژگی ردیابی سلامت از جمله فشار خون، یادآوری نوشیدن آب، چرخه قاعدگی، مانیتور ضربان قلب و ردیاب اشباع خون است.

صاحب‌خبر -

فرارو- شرکت Just Corseca با طراحی ساعت هوشمند Ray K’anabis خود وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده است.

به گزارش فرارو، این ساعت هوشمند دارای قاب دایره‌ای شکل و صفحه نمایش ۱.۲۸ اینچی Full HD+ IPS می‌باشد. Just Corseca Ray K’anabis دارای چندین ویژگی ردیابی سلامت از جمله فشار خون، یادآوری نوشیدن آب، چرخه قاعدگی، مانیتور ضربان قلب و ردیاب اشباع خون است. این ساعت هوشمند مخصوص ورزشکاران، کوهنوردان و ورزشکارانی که ورزش‌های شدید انجام می‌دهند می‌باشد.

ساعت هوشمند Ray K’anabis ویژه ورزشکاران // در حال ویرایش

قیمت ساعت هوشمند Ray K’anabis

Ray K’anabis با قیمت ۸۹۹۹ روپیه در دو رنگ مشکی و سبز در هند به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند دارای یک سال گارانتی می‌باشد. این محصول با ساعت‌هایی مانند Xiaomi Mi Watch، Revolve Active، Huawei Watch Fit، Amazfit Pace Smartwatch و Motorola Moto 360 Sport Smartwatch که قیمت تقریبا قیمت مشابهی با این ساعت دارند، رقابت خواهد کرد.

مشخصات ساعت هوشمند Ray K’anabis

Just Corseca Ray K’anabi دارای صفحه نمایش ۱.۲۸ اینچی IPS با رزولوشن ۲۴۰×۲۴۰ پیکسل است. این ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب است و گفته می‌شود که در عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد. این ساعت هوشمند همچنین دارای ویژگی تماس Hi-Fi می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از بلندگو و میکروفون‌های داخلی به دستیار صوتی دسترسی پیدا کنید و همچنین امکان برقرار تماس صوتی را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند Ray K’anabis ویژه ورزشکاران // در حال ویرایش

علاوه بر این، ساعت هوشمند Just Corseca دارای چندین حالت ورزشی و ویژگی‌های سلامتی از جمله فشار خون، یادآوری نوشیدن آب، چرخه قاعدگی، مانیتور ضربان قلب و ردیاب اشباع خون می‌باشد. این ساعت هوشمند را می‌توان با یک گوشی هوشمند جفت کرد و از برخی ویژگی‌های دیگر مانند کنترل موسیقی، دوربین و اعلان‌ها استفاده کرد.

Just Corseca همچنین دارای ویژگی" find my phone" می‌باشد، که در صورت گم کردن دستگاه، به شما کمک می‌کند تا آن را پیدا کنید. این شرکت ادعا می‌کند که ساعت هوشمند Just Corseca Ray K’anabi با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۵ روز در حالت عادی و تا ۲۰ روز در حالت استندبای دوام بیاورد. این ساعت هوشمند دارای باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است و دارای ویژگی شارژ مغناطیسی می‌باشد.

منبع: 91mobiles

نظر شما