شناسهٔ خبر: 52216419 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

این آخر هفته چیکار می‌کنید؟ [۷ و ۸ بهمن]

از گاد آو وار تا تیک تیک بوم!

صاحب‌خبر -

مهم نیست چند سال سن داشته باشید، دانش‌آموز و دانشجو هستید یا کار می‌کنید؛ آخر هفته‌ها زمان استراحت و تفریح است. برای همین ما توصیه می‌کنیم پنجشنبه و جمعه هر هفته، تمامی مشغله‌های ذهنی و خستگی‌های طول هفته را چون لباسی روی همان جا لباسی نزدیک در آویزان کنید و این تعطیلی را در آغوش بگیرید.

همه ما تلاش می‌کنیم برای آخر هفته‌هایمان برنامه‌ مفرحی داشته باشیم. از بازی کردن و تماشای فیلم و سریال تا سفر و خواندن کتاب جذابی که زمان کافی برای خواندنش در وسط هفته نداشتیم. اما خب گاهی هم پیش می‌آید که برنامه تفریح و استراحت خاصی به ذهنمان نمی‌رسد و بدترین اتفاق این است که این تعطیلی آخر هفته آنطور که باید جلو نرود.

در این سری مطالب ویجیاتو می‌خواهیم برای چیدن برنامه آخر هفته‌هایمان به همدیگر کمک کنیم. در ادامه چند تا از نویسنده‌ها و اعضای ویجیاتو یا از برنامه‌های خودشان برای آخر هفته گفته‌اند، یا توصیه‌هایی برای شما دارند. اما مهم‌تر از همه اینکه شما برای این آخر هفته ما چه پیشنهادی دارید؟ حتما پیشنهادهایتان را برایمان در قسمت نظرات بنویسید.

مدتیه که مشغول Assassin’s Creed Valhalla هستم. با اینکه واقعا ازش لذت می‌برم و وقتی پاش می‌نشینم گذر زمان رو حس نمی‌کنم، ولی ملت واقعا شوخی نمی‌کردن وقتی از طولانی بودن بازی صحبت می‌کردن. این قضیه وقتی واسم خیلی واضح شد که بعد از ٨٠ ساعت، تازه رسیدم به ۶٠ و خرده‌ای درصد از بازی. تازه هنوز سراغ DLCها نرفتم!

پس آره، قطعا یه بخشی از آخر هفته‌‌ام قراره پای والهالا گذرونده شه. از طرفی هم مدتیه که شب‌ها یکی دو ساعتی با دوستان Halo Infinite می‌زنم و با اینکه دهنمون از بدی پینگ و لگ سرویس شده، ولی از زمان Rainbow Six Siege خیلی وقت بود یه بازی مولتی‌پلیر اینجوری بهم نچسبیده بود.

در نهایت هم دارم وسوسه می‌شم که سریال Yellowjackets رو شروع کنم. یه سریال جدید که همین تازگی‌ها فصل اولش تموم شد و خیلی‌ها میگن با اختلاف یکی از بهترین سریال‌های حال حاضره.

تا جایی که یادمه تمام نسخه‌های گاد آو وار رو بازی کردم. هرچیزی روی هر کنسولی. فوق‌العاده داستان کریتوس رو دوست داشتم و سعی میکردم هرطوری که شده (حتی با نشستن تو گیم‌نت برای دسترسی به کنسولی که نداشتم) تجربشون کنم. متاسفانه آخرین نسخه گاد آو وار این زنجیره رو شکست. من از قافله جا موندم و چون پلی استیشن ۴ نداشتم نتونستم به موقع تجربش کنم. نوبت به پلی‌ استیشن ۵ رسید و متاسفانه بخت باز هم یار نبود! اما این بار دیگه نوبت به پی‌سی رسیده و هیچ‌جوره نمیشه فرصت رو از دست داد.
این آخر هفته دوباره بعد از مدت‌ها قراره من داستان کریتوس رو بشنوم. داستانی که برای شنیدنش فوق‌العاده هایپم و میدونم بعدش دوران سخت انتظار برای رگناروک تازه شروع میشه… .

این آخر هفته به جز این که دارم بخش چندنفره هیلو اینفینیت رو بازی می‌کنم، به یه مولتی پلیر جذاب برگشتم که ساعت‌ها توش زمان صرف کردم؛ Gears 5! حقیقتا عرضه هیلو و بازی‌های شوتر دیگه مثل ایپکس لجندز که از قبل بازی می‌کردم هیچوقت نتونستن جای گیرز آو وار و بخش چندنفره اعتیادآورش رو برای من بگیرن. از عرضه گیرز ۵ بیشتر از سه سال می‌‎گذره و با این حال، بازی هنوز هم آپدیت‌های قابل توجهی دریافت می‌کنه و محتوا برای ارائه داره. به جز این، خیلی دوست دارم که فیلم Tick, Tick… Boom! رو بالاخره تماشا کنم. یه فیلم موزیکال که اسپایدرمن مورد علاقه‌م یعنی اندرو گارفیلد بازی کرده و چند وقتی هست که تو واچ لیستم داره خاک می‌خوره.

می‌گید چیکار کنیم؟

این برنامه سه نفر از ما برای این آخر هفته بود و تفریح‌هایی که به نظرمون شما هم باید برای این آخر هفته در نظر بگیرید. اما شما چه برنامه‌ای دارید و توصیه‌‌تون برای ما و بقیه کاربرهای سایت چیه؟ می‌خواید این پنجشنبه جمعه سراغ چه بازی‌هایی برید؟ هفته پیش کلی از کاربرها انیمه‌های جذاب و جدید معرفی کردن. ببینیم طرفداران کمیک بوک و انیمیشن‌های سریالی این هفته چیکار می‌کنن؟ راستی به نظرتون برنامه آخر هفته کدوم یکی از بچه‌ها از همه مفرح‌تره؟

نظر شما