شناسهٔ خبر: 52216015 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

سرقت طلاجات در آتش سوزی ساختمان گلسا تهران / 9 خودرو جزغاله شد + فیلم و عکس

حوادث رکنا: چند زن و مرد تهرانی که در محاصره آتش محاصره شده بودند نجات پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حوادث رکنا، بامداد چهارشنبه 6 بهمن ماه آتش سوزی پارکینگ یک ساختمان 39 واحدی در خیابان پاسداران گمنام به سامانه آتش نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند  آتش سوزی در پارکینگ واحد مسکونی رخ داده و 9 خودرو در گرفتار آتش شده اند.

ساکنان وحشت زده ساختمان که از پنجره ها درخواست کمک می کردند با اقدامات اولیه ماموران آتش نشانی به پشت بام منتقل شدند و عملیات نجات را همزمان با مهار حریق آغاز کردند.

پس از ساعتی آتش سوزی کاملا مهار شد و اهالی ساختمان به جای امنی منتقل شدند. این درحالی بود که چند نوزاد در آتش گرفتار شده بودند که با کمک نیروهای آتش نشانی نجات پیدا کردند.

با مهار آتش سوزی عمق فاجعه مشخص شد. حادثه هیچگونه تلفاتی نداشت اما خسارت زیادی به پارکینگ خودروهای اهالی ساختمان وارد کرد.

علت این حادثه اتصال جعبه تقسیم در پارکینک ساختمان مسکونی عنوان شده است.

گفتکو با اولین شاهد حادثه

مدیر مجتمع مسکونی حادثه آتش سوزی را اینطور به خبرنگار رکنا، توضیح داد: توسط یکی از اهالی ساختمان متوجه شدم دود در پارکینگ شد. بلافاصله کپسول اطفا حریق آوردم اما آتش خاموش نشد. دقیقی بعد آتش به خودرو ها سرایت کرد.

مدیر ساختمان در ادامه گفت: در این حادثه 4 خودرو کاملا در آتش سوختند اما به 10 خودرودیگر آسیب جدی وارد شده است. آتش سوزی در جعبه تقسیم پارکینگ شروع شد و آتش نشانی ظرف 5 تا 7 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

اولین شاهد حادثه به رکنا گفت: در دقایق اولیه آتش سوزی اهالی ساختمان را به پشت بام انتقال دادیم. خوشبختانه به واحد های مسکونی آسیبی نرسید و فقط پرده های یک واحد آب شد.

سرقت از واحد مسکونی هنگام آتش سوزی

مرد جوانی که خودرویش در این آتش سوزی نابود شد و خانه اش هدف دستبرد قرار گرفت به خبرنگار رکنا می گوید: ساعت یک بامداد با صدای کمک مردم متوجه شدیم در پارکینگ دچار آتش سوزی شده است. دود زیادی راه پله هارا فرا گرفت و از شدت استرس در واحد را باز گذاشتیم.

مالباخته در ادامه گفت: پس از حادثه آتش سوزی به خانه برگشتیم و متوجه شدیم اموالمان از جمله پول نقد و طلا به سرقت رفته است. این درحالی بود که رد کفش سارقان در خانه معلوم بود و این موضوع را به پلیس تهران گزارش دادیم.

نظر شما