شناسهٔ خبر: 52215957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

برگ برنده گل گهر در کمیته استیناف رو شد

صاحب‌خبر -

مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف اعلام کرد اعضای این کمیته بعد از بررسی چهار ساعت پرونده درمورد رأی نهایی به اجماع نرسیده‌اند و به‌دنبال تحقیقات بیشتر روی پرونده هستند. او همچنین اعلام کرد جلسه آتی اعضای کمیته استیناف برای بررسی این پرونده هفته آینده برگزار می‌شود و احتمالاً بعد از این نشست رأی نهایی پرونده صادر خواهد شد.

در این پرونده کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر را محکوم و هفت امتیاز از این تیم کسر و سه امتیاز به تیم‌های استقلال، پیکان و سپاهان اهدا کرد؛ اما این‌که چرا رأی نهایی کمیته استیناف در جلسه‌ قبلی صادر نشد به این دلیل است که در این پای فدراسیون فوتبال هم در میان است. به‌واقع پیچیدگی‌های این پرونده موجب شده کمیته استیناف با حساسیت بیشتری آن را دنبال کند و اعلام کرده برای رای نهایی به‌دنبال تحقیقات جدید است و زمان می‌خواهد.

جالب است بدانید در این پرونده رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال مدارک ارائه‌شده از سوی باشگاه گل‌گهر درمورد بازیکن گابنی را تایید کرده‌است. تأیید مدارک ارائه‌شده از سوی باشگاه گل‌گهر در مورد بازیکن گابنی کمیته استیناف را برای صدور رأی نهایی دچار تردید کرده‌ است.

در آیین‌نامه انضباطی به‌صراحت آمده که باشگاه مسئول مدارک ارائه‌شده در مورد بازیکنان و همچنین اعضای کادر فنی است و فدراسیون فوتبال درصورتی‌ که در آینده به جعل مدارک پی ببرد، می‌تواند باشگاه و فرد متخلف را جریمه کند. جالب این‌که فدراسیون فوتبال برای بررسی هرچه بهتر این پرونده و صدور رأی نهایی استعلاماتی را از پلیس فتا گرفته که نتیجه این استعلامات از سوی پلیس فتا به فدراسیون فوتبال ارائه شده‌است.

برخی پیش‌بینی کرده‌اند رأی نهایی کمیته استیناف، رای کمیته انضباطی را نقض خواهد کرد اما مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف می‌گوید به‌هیچ‌وجه این کمیته برای صدور رأی نهایی تحت فشار نیست و رای که این کمیته صادر خواهد کرد در استقلال کامل خواهد بود.

  • 251 254

منبع: khabaronline-1596752

نظر شما